نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶

شبکه دیزنی پلاس حدود ۱۸ فیلم و ۱۶ سریال در دست ساخت دارد

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، حدود ۱۸ فیلم و ۱۶ سریال برای سرویس استریم جدید دیزنی پلاس در دست ساخت هستند.

طبق گفته باب ایگر، رئیس و مدیرعامل کمپانی والت دیزنی، بخش زیادی از تمرکز این کمپانی در سال ۲۰۱۹ قرار است روی سرویس استریم جدید دیزنی پلاس باشد که این سرویس استریم قرار است از پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز به کار کند، اما هنوز محتوای آغازین و کلی آن مشخص نشده و دیزنی هنوز حال کار روی آن است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از برنامه‌های سرویس استریم دیزنی پلاس منتشر شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دیزنی و بقیه استودیوهای فیلمسازی آن مثل مارول استودیو، لوکاس فیلم و پیکسار در حال ساخت حدود ۱۸ فیلم و ۱۶ سریال برای این سرویس استریم جدید هستند. ددلاین در ادامه اضافه می‌کند که ممکن است که ۱۸ فیلم و ۱۶ سریال اکنون برای Disney Plus در دست ساخت باشند، اما این شبکه در آغاز با مشکل محتوا مواجه است و دیزنی برای حل این مشکل به دنبال خرید محتوا و برنامه جدید یا خرید دوباره برنامه از شبکه یا کمپانی‌های دیگر است تا شکاف آغاز کار این سرویس استریم را تا آماده شدن این فیلم‌ها و سریال‌ها تا حدی پر کند.

در واقع باب ایگر در آخرین کنفرانس خبری تلفنی خود نیز به این موضوع اشاره کرده بود. به نظر می‌رسد که این شبکه در نظر دارد تا از محصولات غیر دیزنی نیز حداقل در ابتدا در شبکه خود نیز استفاده کند و حال باید دید که چقدر سیستم این شبکه حداقل در آغاز به نتفلیکس یا هولو شباهت خواهد داشت. در حال حاضر می‌دانیم که سریال Loki (لوکی)، سریال Vision and the Scarlet Witch (ویژن و اسکارلت ویچ)، سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر)، سریال پیش درآمد و فرعی فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان)، سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌)، سریال High School Musical‌ (موزیکال دبیرستان) و چندین انیمیشن کوتاه از کمپانی پیکسار که با نام SparkShorts شناخته می‌شود، برای سرویس استریم دیزنی پلاس در دست ساخت هستند.

همچنین چندین فیلم نیز برای شبکه دیزنی پلاس از جمله فیلم Lady and the Tramp (بانو و ولگرد)، فیلم Magic Camp، فیلم Noelle (نوئل)، فیلم Stargirl (استارگرل)، فیلم Timmy Failure، فیلم Togo (توگو)، فیلم Peter Pan (پیتر پن) و فیلم The Sword in the Stone (شمشیر در سنگ)، تولید شده یا در دست ساخت هستند.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده