نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

اولین تصویر از سریال The New Pope منتشر شد

اولین تصویر رسمی از فصل دوم سریال The Young Pope که با نام The New Pope روی آنتن خواهد رفت، منتشر شد.

ساخت فصل دوم سریال خوش ساخت و متفاوت The Young Pope (پاپ جوان) که پروژهٔ مشترک شبکه‌ HBO، شبکه Sky Atlantic و شبکه +Canal است، آغاز شده و اولین تصویر رسمی از فصل دوم سریال The Young Pope که با نام The New Pope روی آنتن خواهد رفت و به احتمال فراوان ادامهٔ داستان فصل ابتدایی روایت را خواهد شد، منتشر شد. در تصویر منتشرشده از این سریال، شاهد حضور جان مالکوویچ و جود لا، دو بازیگر اصلی فصل دوم هستیم. داستان فصل اول سریال The Young Pope، در مورد جوان‌ترین پاپ تاریخ با نقش‌آفرینی جود لا بود و به دیدگاه‌ها و رفتارهای متفاوت وی با پاپ‌های گذشته می‌پرداخت و در کنار تِم کمدی، مسائلی جدی و بنیادی را هدف قرار داده بود و بیان می‌کرد.

اولین تصویر رسمی منتشرشده از سریال The New Pope را در پایین مشاهده می‌کنید:

The New Pope

نویسندگی و کارگردانی فصل اول سریال The Young Pope را پائولو سورنتینوی ایتالیایی بر عهده داشت؛ پائولو سورنتینو از کارگردانان بنام نسل کنونی سینمای ایتالیا است و کارنامهٔ بسیار خوبی از خود بر جای گذاشته است. فیلم The Great Beauty (زیبایی بزرگ) این کارگردان برجسته، برندهٔ جایزهٔ بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان مراسم گلدن گلوب، نامزد بهترین فیلم جشنواره کن در سال ۲۰۱۳ و همچنین بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان در هشتادوششمین مراسم سالیانه اسکار شد. از دیگر آثار معروف این کارگردان می‌توان به فیلم‌های The Consequences of Love (پیامدهای عشق)، The Family Friend (دوست خانوادگی)، This Must Be the Place (اینجا باید همانجا باشد) و Rio, I Love You (ریو، دوستت دارم) اشاره کرد. وی کارگردانی هشت قسمت فصل دوم را نیز انجام خواهد داد و در کنار آمبرتو کانتارلو و استفانو بیسس، نویسندگی فیلمنامهٔ این سریال را بر عهده خواهد داشت. همان‌طور که می‌دانید در انتهای فصل ابتدایی، سرنوشت شخصیت پاپ جوان مشخص نشد و به‌گونه‌ای روی هوا ماند. حال با وجود اینکه اعلام شده است فصل دوم داستانی جدید خواهد داشت، اما بعید است با حضور دوبارهٔ جود لا، داستان فصل ابتدایی کلاً نادیده گرفته شود.

سیلویو اورلاندو، خاویر کامارا، سسیل دو فرانس، لادوین سانیر و مائوریزو لامباردی، دیگر بازیگران فصل ابتدایی بودند که در فصل دوم هم حضور خواهند داشت. از بازیگران جدیدی که در سریال The New Pope حضور خواهند داشت و به ایفای نقش می‌پردازند، می‌توان به نام‌هایی چون هنری گوودمن، اولریچ تامسن، مارک ایوانیر و ماسیمو گینی اشاره کرد.

هنوز مشخص نیست که داستان سریال The New Pope قسمت به قسمت متفاوت خواهد بود، فصل دوم اسپین آف محسوب می‌شود یا ادامهٔ داستان فصل ابتدایی را شاهد خواهیم بود. فصل ابتدایی سریال The Young Pope بسیار زیبا و مملو از صحنه‌های باشکوه و دیالوگ‌های کم‌نظیر بود و نقش‌آفرینی جود لا نیز از نقاط قوت فصل ابتدایی بود؛ حال در فصل دوم بازیگری چون جان مالکوویچ هم به پروژه اضافه شده است و مطمئناً بینندگان فصل ابتدایی، به هیچ عنوان تماشای فصل جدید را از دست نخواهند داد.

گفتنی است هنوز تاریخ پخش سریال The New Pope اعلام نشده است.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده