نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵

فیلم های جنگ ستارگان همزمان با اکران از سرویس دیزنی پلاس منتشر نخواهند شد

باب ایگر، رئیس والت دیزنی توضیح داد که قرار نیست با اکران فیلم‌های بعدی جنگ ستارگان، این فیلم‌ها همزمان از دیزنی پلاس نیز منتشر شوند.

سرویس استریم دیزنی پلاس از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار خواهد کرد که از همان ابتدا دو سریال Star Wars (جنگ ستارگان) برای آن نیز در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم‌های مجموعه جنگ ستارگان حداقل از ابتدا قرار نیست روی سرویس استریم دیزنی منتشر شوند. در مصاحبه با Barron و به نقل از اسلش‌فیلم، باب ایگر، رئیس کمپانی والت دیزنی، در مورد استراتژی‌های این کمپانی برای توسعه این مجموعه و دلیل منتشر نشدن قسمت‌های بعدی فیلم Star Wars حداقل همزمان با اکران آن‌ها در سینما، توضیحاتی را به اشتراک گذاشته است. ایگر گفت:

ما فیلمی از مجموعه جنگ ستارگان را برای این پلتفرم نخواهیم ساخت. زمانی که یک فیلم با بودجه ۲۰۰ میلیون دلار اکران می‌شود، همه شما برای تماشای آن به سینماها می‌روید و این باعث ایجاد ارزش برای این فیلم می‌شود و ما این را دوست داریم و در مقابل، ما فیلم‌های دیگری برای سرویس استریم خود در دست ساخت داریم که تنها از این سرویس منتشر خواهند شد.

Bob Iger

اگرچه سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) و سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) برای سرویس استریم دیزنی+ در دست ساخت هستند، اما این سرویس استریم خانه حداقل فیلم‌های جدید مجموعه جنگ ستارگان که طی چند سال اخیر اکران شده‌اند نیز خواهد بود و قابل پیش‌بینی است که پس از پایان اکران فیلم‌های بعدی این مجموعه شاهد انتشار این فیلم‌ها از سرویس استریم Disney Plus نیز باشیم، اما چیزی که روشن است فیلم‌های بزرگ دیزنی از جمله فیلم‌های جنگ ستارگان قرار نیست همزمان با اکران از طریق سرویس استریم دیزنی نیز منتشر شوند. ایگر در ادامه توضیح داد که تمامی فیلم‌های جنگ ستارگان با بودجه عظیمی تولید و منتشر می‌شوند و منطقی نیست که همزمان با اکران از طریق سرویس استریم نیز منتشر شوند. همچنین مشخص است که ایگر از عملکرد فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) در گیشه برای آینده این مجموعه نگران نیست. ایگر گفت:

تقریبا بودجه ساخت هر فیلمی که توسط استودیو تولید می‌شود، بالای ۱۰۰ میلیون دلار است و ما نمی‌خواهیم فیلم‌هایی در این سطح را برای سرویس استریم تولید و منتشر کنیم. ما به دنبال سرمایه گذاری قابل توجه در یک مجموعه تلویزیونی برای هر اپیزود هستیم و در همین حال ما به دنبال ساخت فیلم‌هایی با بودجه بزرگ‌تر نیز هستیم، اما این دو برنامه شباهتی به هم ندارند.

سرویس استریم دیزنی پلاس از اواخر سال ۲۰۱۹ آغاز به کار خواهد کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده