نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

نتفلیکس از سریال The Witcher بسیار راضی است؛ احتمال تمدید زود هنگام فصل‌‌های آینده

گفته می‌شود که نتفلیکس از کیفیت سریال The Witcher بسیار راضی بوده و ممکن است به زودی این سریال را برای فصل‌‌‌های آینده تمدید کند.

ماه آبان امسال بود که شبکه نت فلیکس با انتشار اولین تصویر رسمی از هنری کویل در نقش گرالت، از آغاز مراحل فیلمبرداری و تولید سریال The Witcher (ویچر) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این سریال منتشر شده است. با اینکه شاید هنوز طرفداران دنیای بازی ویچر از ساخت سریال آن راضی نباشند، اما طبق گفته کیسی والش، اینسایدر صنعت سرگرمی و مدیا، شبکه Netflix از کیفیت این سریال که هنوز مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند، رضایت داشته و ممکن است این سریال را برای فصل‌های آینده تمدید کند. به نقل از وب‌سایت Comicbook، کیسی والش، سردبیر وب‌سایت Geeks WorldWide با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر گفت که نتفلیکس از کیفیت سریال The Witcher بسیار راضی بوده است و این احتمال وجود دارد که ما به زودی شاهد تمدید این سریال برای چند فصل دیگر باشیم.

حال می‌توان به این اطلاعات اعتماد کرد؟ والش بیشتر به‌عنوان اینسایدر مجموعه دی سی (DC) شناخته می‌شود و با توجه به حضور هنری کویل که بیشتر برای بازی در نقش سوپرمن شناخته می‌شود، در سریال ویچر، احتمالا باعث شده تا او اخبار سریال The Witcher را نیز دنبال کند. با این حال، سابقه شبکه Netflix در تمدید زودهنگام سریال‌های خود برای فصل جدید چندان مثبت نیست و این شبکه بیشتر سریال‌های خود را با فاصله نسبتا طولانی تمدید می‌کند، اما در طول ماه‌های اخیر، این شبکه سریال Castlevania (کسلوانیا) را پس از یک هفته از انتشار فصل دوم برای فصل سوم تمدید کرد و همچنین این شبکه پیش از انتشار فصل دوم سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا)، از تمدید این سریال برای دو فصل دیگر خبر داده است.

با این حال، این خبر هنوز تایید نشده و ممکن است در نهایت درست نباشد. هنری کویل، فریا آلن ، آنیا چالوترا، آنا شافر، جودی می، میمی دیونی، تریکا ویلسون-رید، میلی برادی، آدام لوی، بیورن هیریون هارلدسون، می‌آنا بورینگ، ربکا بنسون، شین اتول ، لوک نیل، متیو نیل، توبی بمتفا، سانی سرکیس، رادریک هیل، اینگه بکمن، شارلوت اولری، ناتاشا کالزک، امیت شاه و تام کنتون، از جمله بازیگرانی هستند در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده