نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

بازیگر نقش تریس مریگولد و دیگر بازیگران سریال ویچر معرفی شدند

شبکه نتفلیکس رسما بازیگر نقش تریس مریگولد و دیگر بازیگران جدید فصل اول سریال The Witcher را معرفی کرده است.

روز گذشته بود که شبکه نت فلیکس اولین تصویر رسمی از هنری کویل در نقش گرالت در سریال The Witcher (ویچر) را منتشر کرد که این تصاویر با واکنش‌های متفاوتی نیز مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی از جمله بازیگر نقش تریس مریگولد، در فصل اول این سریال تایید و اعلام شده است. پیش از این، هنری کویل در نقش گرالت، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، جودی می در نقش ملکه Calanthe، میمی دیونی در نقش فرینجیلا، تریکا ویلسون-رید در نقش سابرینا، میلی برادی در نقش شاهزاده رنفری، آدام لوی در نقش ماوس‌سک، بیورن هیریون هارلدسون در نقش شوالیه‌ای که Eist نام دارد و می‌آنا بورینگ در نقش تیسایا (رئیس آکادمی جادو)، از جمله بازیگرانی بودند که حضور آن‌ها در فصل اول سریال The Witcher تایید و اعلام شده بود

حال حضور بازیگران جدیدی از جمله ربکا بنسون در نقش ماریلکا، شین اتول در نقش نوهرن، لوک نیل در نقش Vyr، متیو نیل در نقش نیمیر، توبی بمتفا در نقش دنک، سانی سرکیس در نقش مارتین، رادریک هیل در نقش فلچر، اینگه بکمن در نقش آریدیا، شارلوت اولری در نقش تیفانیا، ناتاشا کالزک در نقش توریوویل، امیت شاه در نقش تورک و تام کنتون در نقش فیلاوندرل، در فصل اول سریال The Witcher تایید و اعلام شده است. علاوه بر این بازیگران، بازیگر نقش تریس مریگولد در سریال The Witcher نیز اعلام شده که قطعا مهم‌ترین بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران سریال ویچر اضافه شده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که آنا شافر، بازیگر نقش رامیلدا وین در سه قسمت پایانی فیلم Harry Potter (هری پاتر)، قرار است نقش این شخصیت را در این سریال بازی کند.

Anna Shaffer in Harry Potter

همچنین شبکه Netflix رسما تایید کرد که فصل اول سریال The Witcher در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید می‌شود. فیلمبرداری و تولید سریال ویچر از روز گذشته در شهر بوداپست در کشور مجارستان رسما آغاز شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده