نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۹

بازیگر سیری، ینیفر و دیگر بازیگران سریال The Witcher معرفی شدند

شبکه نتفلیکس سرانجام بازیگر نقش سیری، ینیفر و دیگر نقش‌های سریال The Witcher (ویچر) را تایید و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست اولیه بازیگران سریال The Witcher منتشر شده است که در آن نام بازیگران نقش‌هایی چون سیری و ینیفر نیز دیده می‌شود. علاوه بر هنری کویل که قرار است نقش گرالت را در سریال ویچر بازی کند، شبکه نتفلیکس با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در توییتر اعلام کرد که فریا آلن، بازیگر ۱۷ ساله در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، جودی می در نقش ملکه Calanthe، میمی دیونی در نقش فرینجیلا، تریکا ویلسون-رید در نقش سابرینا، میلی برادی در نقش شاهزاده رنفری، آدام لوی در نقش ماوس‌سک، بیورن هیریون هارلدسون در نقش شوهر ملکه Calanthe که شوالیه Eist نام دارد و می‌آنا بورینگ در نقش تیسایا (رئیس آکادمی جادو)، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل اول این سریال حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

همچنین این فهرست، فهرست نهایی بازیگران سریال The Witcher نیست و بازیگران بیشتری به جمع این بازیگران اضافه خواهند شد که در آینده اعلام می‌شوند. با این حال، این قابل انتظار بود که بخش زیادی از بازیگران سریال ویچر را بازیگران کم تجربه و کمتر شناخته شده تشکیل دهند. علاوه بر این، فیلمبرداری و تولید فصل اول سریال The Witcher نیز به‌زودی آغاز خواهد شد. فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید می‌شود. لورن اشمیت هیسریش، تهیه‌کننده اجرایی سریال The Defenders (دیفندرز) و سریال Daredevil (دردویل)، به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال ویچر حضور دارد

سریال The Witcher اقتباسی از رمانی به همین نام اثر اندری ساپکوفسکی است و فیلمبرداری و تولید آن در اروپای شرقی، اروپای مرکزی و لهستان انجام خواهد شد. فصل اول سریال The Witcher قرار است براساس دو رمان اول این مجموعه به‌نام‌های Sword of Destiny و The Last Wish تولید و منتشر شود. انتظار می‌رود که فصل اول این سریال در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. علاوه بر این، ساپکوفسکی که این مجموعه را خلق کرده است،‌ به‌عنوان مشاور به تیم سازنده سریال The Witcher کمک خواهد کرد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده