نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

سریال Chilling Adventures of Sabrina برای دو فصل دیگر تمدید شد

شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Chilling Adventures of Sabrina برای ۱۶ قسمت دیگر که در طی دو فصل منتشر می‌شود، خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) برای دو فصل دیگر تمدید شده است. شبکه نت فلیکس اعلام کرد که سریال Sabrina (سابرینا) برای فصل سوم و چهارم نیز تمدید شده است. فصل اول این سریال ماه گذشته منتشر شد و جمعه هفته گذشته نیز شبکه Netflix قسمت ویژه کریسمس این سریال را که A Midwinter’s Tale نام داشت، منتشر کرد. نتفلیکس اعلام کرد که دستور ساخت ۱۶ قسمت دیگر از سریال Chilling Adventures of Sabrina را صادر کرده است که این ۱۶ قسمت در پارت سوم و چهارم یا به عبارتی فصل سوم و چهارم تقسیم خواهد شد که انتظار می‌رود هر فصل دارای ۸ قسمت باشد. فیلمبرداری و تولید فصل سوم و چهارم سریال Chilling Adventures of Sabrina نیز در طول سال ۲۰۱۹ انجام خواهد شد و انتظار می‌رود که در طول سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ شاهد انتشار آن باشیم. 

مدتی پیش نیز شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال Chilling Adventures of Sabrina در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) از این شبکه استریم منتشر خواهد شد. مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز دارای ۱۰ قسمت خواهد بود. در فصل دوم این سریال قرار است شاهد یک نسخه متفاوت از شخصیت سابرینا اسپلمن باشیم که پس از اتفاقات فصل اول به نظر می‌رسد که او مسیر خود را انتخاب کرده است، اما او هنوز باید با بخشی از زندگی فانی خود مواجه شود. روبرتو آگویر ساکاسا، نویسنده سریال Riverdale (ریوردیل) و خالق شخصیت سابرینا، وظیفه ساخت سریال Sabrina را بر عهده دارد و برای ساخت فصل سوم و چهارم این سریال نیز باز خواهد گشت. همچنین شما در ادامه می‌توانید تیزر تایید ساخت قسمت سوم و چهارم سریال سابرینا را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کرنان شیپکا، جاز سینکلر، میشل گومز، چنس پردومو، میراندا اتو، ریچارد کویل، لوسی دیویس، روس لینچ، برانسون پینچوت، ادلاین رادولف، ابیگیل کاون و تاتی گابریل از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Chilling Adventures of Sabrina حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین الکسیس دنیسوف و جدادیا گوداکر، دو بازیگر جدید این سریال هستند که قرار است به ترتیب نقش آدام مسترز و دوریان گری را در فصل دوم این سریال بازی کنند. 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده