نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶

اولین تصویر رسمی هنری کویل در نقش گرالت در سریال ویچر

شبکه نتفلیکس با انتشار ویدیویی اولین تصویر رسمی از هنری کویل در نقش گرالت در سریال The Witcher را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی از هنری کویل در نقش گرالت در سریال The Witcher (ویچر) منتشر شده است. شبکه نت فلیکس ویدیویی را در صفحه رسمی خود در توییتر منتشر کرده که در این ویدیو تایید می‌شود که فیلمبرداری و تولید سریال ویچر رسما آغاز شده است. در این ویدیو شاهد حضور کویل نیز هستیم که برای اولین‌بار او را در ظاهر گرالت می‌توانیم مشاهده کنیم. البته لازم به توضیح است که ممکن است گریم نهایی او در سریال با این ویدیو متفاوت باشد، اما ممکن است ظاهر فعلی کویل در نقش گرالت طرفداران را به یاد لگولاس در فیلم The Lord of the Rings (ارباب حلقه‌ها) بیندازد. با این حال، این موضوع قابل ذکر است که گرالت در کتاب علاقه‌ای به گذاشتن ریش نداشت و سازندگان سریال تلاش کرده‌اند تا این شخصیت را مانند کتاب‌هایش به تصویر بکشند و نباید انتظار شباهت آن به نسخه بازی این مجموعه محبوب را داشت. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین شبکه Netflix رسما تایید کرد که فصل اول سریال The Witcher در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد. فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید می‌شود. لورن اشمیت هیسریش به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال ویچر حضور دارد. علاوه بر این ویدیو، نتفلیکس یک تصویر رسمی از شخصیت گرالت با بازی هنری کویل در سریال The Witcher را منتشر کرده است که نمای بهتر و واضح‌تری را از این شخصیت در سریال به اشتراک می‌گذارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

The Witcher

علاوه بر کویل، فریا آلن در نقش سیری، آنیا چالوترا در نقش ینیفر، جودی می در نقش ملکه Calanthe، میمی دیونی در نقش فرینجیلا، تریکا ویلسون-رید در نقش سابرینا، میلی برادی در نقش شاهزاده رنفری، آدام لوی در نقش ماوس‌سک، بیورن هیریون هارلدسون در نقش شوالیه‌ای که Eist نام دارد و می‌آنا بورینگ در نقش تیسایا (رئیس آکادمی جادو)، دیگر بازیگرانی هستند که در فصل اول سریال The Witcher حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.


منبع Netflix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده