نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۱

سریال Castlevania برای فصل سوم تمدید شد

شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Castlevania (کسلوانیا) برای فصل سوم و افزایش تعداد قسمت‌های این فصل خبر داد.

جمعه هفته گذشته فصل دوم سریال Castlevania (کسلوانیا) از شبکه نت‌ فلیکس منتشر شد که با تحسین منتقدان و استقبال گسترده بینندگان این شبکه مواجه شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال کسلوانیا برای فصل سوم تمدید شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، شبکه نتفلیکس از تمدید انیمیشن Castlevania برای فصل سوم خبر داده اما این شبکه محبوب استریم هنوز هیچ تاریخی برای انتشار فصل سوم این انیمیشن سریالی  اعلام نکرده است. برخلاف دو فصل اول، فصل سوم انیمه Castlevania قرار است در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید و منتشر شود که در مقایسه با فصل دوم که در ۸ قسمت تولید و منتشر شده بود، شاهد افزایش دو قسمتی هستیم. فصل اول این سریال نیز تنها در چهار قسمت تولید و سال گذشته منتشر شد.

آدای شانکار، فرد سیبرت و کوین کلد نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در فصل سوم سریال Castlevania باز خواهند گشت. طبق خلاصه داستان دو فصل این انیمیشن، این سریال با الهام گرفتن از مجموعه بازی‌های ویدیویی فانتزی و تاریک Castlevania که اتفاقات آن در قرون وسطی جریان دارد، تولید و منتشر شده است و داستان آخرین بازمانده خاندان بدنام بلمونت را روایت می‌‌کند که در تلاش است تا از نابودی اروپای شرقی توسط ولاد دراکولا جلوگیری کند. ترور بلمونت آخرین بازمانده از خاندانش است و همراه با دوستانش باید راهی را برای نجات نسل بشریت از انقراض توسط دراکولا و شورای خون آشامی دیوانه و مرگبارش پیدا کنند.

ریچارد آرمیتاژ در نقش ترور بلمونت، جیمز کالیس در نقش آلوکارد، الخاندرو رینوز در نقش سایفا بلنیدز، جیمی موری در نقش کارمیلا، تئو جیمز در نقش هکتور و آدیتاکمبو ام‌کرمک در نقش آیزاک از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی شخصیت‌های سریال Castlevania را بر عهده دارند که انتظار می‌رود در فصل سوم این سریال محصول شبکه Netflix بازگردند. همچنین گفته می‌شود که آدی شانکار به دنبال ساخت یک انیمه سریالی براساس مجموعه بازی The Legend of Zelda (افسانه زلدا) است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده