نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

شایعه: فیلم Pokemon: Detective Pikachu با درجه سنی PG-13 منتشر خواهد شد

طبق شایعات منتشر شده، فیلم Pokemon: Detective Pikachu قرار است به‌جای رتبه بندی سنی PG با درجه سنی PG-13 منتشر شود.

ماه گذشته بود که اولین تریلر رسمی فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) منتشر شد. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم لایو اکشن مورد انتظار بودیم که استقبال بسیار خوبی هم از آن شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Detective Pikachu (کارآگاه پیکاچو) منتشر شده است. طبق برنامه‌ریزی کمپانی برادران وارنر (پیش از این یونیورسال) و لجندری پیکچرز، این فیلم قرار است با رتبه بندی PG به‌روی پرده‌های سینما برود که طبق آن، بچه‌ها با اجازه والدین می‌توانند به تماشای فیلم بپردازند. حال طبق خبرها و شایعاتی که اخیرا منتشر شده، این فیلم لایو اکشن ممکن است با رتبه بندی PG-13 منتشر شود که یک درجه بالاتر از رتبه بندی هدف اولیه سازندگان فیلم است.

Pokemon: Detective Pikachu

طرفداران بیشتر محصولات مجموعه Pokemon (پوکمون) را با درجه سنی PG مشاهده کرده‌اند و این تغییر می‌تواند اتفاق مهمی در فیلم لایو اکشن این مجموعه باشد که به نظر می‌رسد لحن فیلم نسبت به منبع آن کمی جدی‌تر خواهد بود. تغییر رتبه بندی سنی به معنای یک فیلم خشن یا تاریک نیست و این موضوع احتمالا برای بهتر به تصویر کشیده شدن صحنه‌های اکشن فیلم Pokemon: Detective Pikachu بوده است. با این حال، هنوز مراحل ساخت این فیلم به پایان نرسیده و سازمان سیستم درجه‌بندی فیلم‌ها توسط انجمن تصاویر متحرک آمریکا وسوم به MPAA رتبه بندی رسمی این فیلم را اعلام نکرده است. همچنین وب‌سایت‌های معتبری مثل BoxOfficeMojo و IMDB که رتبه بندی رسمی فیلم‌ها را اعلام می‌کنند نیز در صفحه فیلم اعلام کرده‌اند که فیلم Detective Pikachu هنوز رتبه بندی سنی نشده است.

رایان رینولدز در نقش کارآگاه پیکاچو (صداپیشگی)، جاستیس اسمیت در نقش تیم گوودمن، کاترین نیوتون در نقش لوسی، کن واتانابه در نقش کارآگاه یوشیدا، کریس گیر، ریتا اورا، سوکی واترهاوس، عمر چاپارو و بیل نای، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Pokemon: Detective Pikachu حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته‌اند. راب لترمن، کارگردان انیمیشن Monsters vs. Aliens (هیولاها علیه بیگانگان) و فیلم Goosebumps (مورمور)، کارگردانی فیلم Detective Pikachu را بر عهده داشته است.

فیلم Pokemon: Detective Pikachu قرار است در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.  


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده