نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

فیلم Furious 8 در سال ۲۰۱۷ اکران خواهد شد

پس از موفقیت بالای فیلم Furious 7، کمپانی یونیورسال ساخت قسمت هشتم مجموعه‌ی Fast & Furious را خیلی زود آغاز کرده و قصد دارد آن را در تاریخ ۲۵ فروردین ۹۶ عرضه کند. این خبر را وین دیزل، بازیگر مشهور مجموعه، در نمایشگاه سینماکان اعلام کرد.

دیزل پس از اعلام تاریخ اکران فیلم گفت که سازندگان آن قصد دارند بهترین فیلمی را که تا کنون دیده‌اید بسازند. او که برای صحبت در مورد Furious 7 روی صحنه آمده بود، وقتی درباره پل واکر (که قبل از اتمام Furious 7 درگذشت) حرف می‌زد، احساساتی شد و گفت:

دفعه‌ی قبل با برادرم پابلو روی این صحنه حاضر شدم. برای من خیلی دشوار است که به آن صحنه نگاه کنم و وقتی اینجا هستم احساساتی نشوم.

دیزل اوایل همین ماه اعلام کرده بود که داستان قسمت بعدی مجموعه‌ی سریع و خشن در شهر نیویورک جریان دارد و در آن خواهیم دید که چگونه می‌توان با یک اتومبیل دوج‌چلنجر از روی مجسمه‌ی آزادی پرید!

هنوز کارگردان این فیلم مشخص نشده است. پس از اینکه جاستین لین موفقیت‌های زیادی را با مجموعه سریع و خشن کسب کرد و آن را به جایگاه امروزش رساند، کارگردانی Furious 7 به جیمز وان (کارگردان اره) سپرده شد. لین هم‌اکنون روی فیلم Star Trek 3 مشغول به کار است و وان نیز به احتمال فراوان Aquaman را کارگردانی خواهد کرد.

قسمت هفتم فیلم‌های سریع و خشن، ضمن شکستن رکورد جهانی باکس‌آفیس، تا کنون بیش از ۱.۱ میلیارد دلار فروخته است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده