نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۸

نام سریال فرعی Game of Thrones مشخص شد

جرج آر. آر. مارتین نام سریال فرعی Game of Thrones را رسما تایید و اعلام کرده است.

خرداد امسال بود که شبکه HBO سرانجام از سفارش ساخت قسمت آزمایشی (پایلوت) اولین نسخه فرعی و پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) خبر داد. فیلمنامه این سریال توسط جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) نوشته شده است. جرج آر آر مارتین نیز بخشی از این پروژه است و به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت. با اینکه نام رسمی سریال تا به امروز اعلام نشده بود، اما مارتین که مجموعه کتاب‌های A Song of Ice and Fire (ترانه یخ و آتش) را نوشته است، در آن زمان از علاقه خود به نام The Long Night (شب بلند) خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام سریال فرعی Game of Thrones تایید و اعلام شده است. 

طبق جدیدترین پست مارتین در بلاگ شخصی خود، The Long Night نام رسمی نسخه فرعی و پیش درآمد سریال Game of Thrones خواهد بود. به‌تازگی نائومی واتس به اولین بازیگری تبدیل شده که به جمع بازیگران این سریال اضافه شده و مارتین نیز این پیام را به همین منظور منتشر کرده بود. واتس قرار است نقش اصلی این سریال را بازی کند. با این حال، نام سریال به یکی از بزرگ‌ترین نظریه‌ها و گمانه‌زنی‌های طرفدارن وستروس در مورد اتفاقات سریال اشاره می‌کند. در واقع نام سریال به یک لحظه خاص و بسیار وحشتناک در تاریخ وستروس اشاره دارد. 

Game of Thrones

نام سریال The Long Night در واقع به اتفاق حدود ۸ هزار سال قبل از اتفاقات اصلی سریال Game of Thrones اشاره دارد. اتفاقات سریال در دوران طلایی عصر قهرمانان (Age of Heroes) جریان دارد که در آستانه ورود به ‌تاریک‌ترین دوران وستروس است. در این دوره یک زمستان بسیار طولانی وستروس را فرا گرفت که در یک شب که در میانه این زمستان بسیار سرد و کشنده اتفاق افتاد، یک نسل با قحطی، وحشت و ترس مواجه شدند. در طول اتفاقات این شب طولانی، برای اولین‌بار وایت واکرها یا آدرها پا به وستروس گذاشتند که هیچ ارتشی توانایی ایستادگی در برابر آن‌ها را نداشت و آن‌ها هیچی رحمی از خود نشان نمی‌دادند و مردگان را زنده می‌کردند.

طبق افسانه‌های وستروس، شخصی به‌نام آخرین قهرمان (Last Hero) به‌همراه فرزندان جنگل (Children of the Forest) توانستند در برابر وایت واکرها ایستادگی کنند و آن‌ها را شکست دهند. بنابراین سریال The Long Night قصد دارد تا افسانه‌های وستروس را به تصویر بکشد و انتظار می‌رود که نسخه حقیقی این افسانه‌ها را در قاب تلویزیون مشاهده کنیم. پس قابل انتظار است که در طول سریال شاهد حضور شخصیت‌های افسانه‌ای وستروس مثل برن معمار، بنیانگذار خاندان استارک یا لن زیرک، بنیانگذار خاندان لنیستر باشیم. فرزندان جنگل خالق اصلی وایت واکرها هستند و آن‌ها در کنار نخستین انسان‌ها، اولین گروهی بودند که در برابر آن‌ها ایستادگی کردند و حال سریال می‌تواند تصویر بهتری از این اتفاقات را به ما نشان دهد. 

همچنین انتظار می‌رود که در سریال The Long Night به افسانه آزور آهای نیز پرداخته شود. بسیاری از طرفداران منتظر آن هستند تا ببینند که آزور آهای و آخرین قهرمان یک شخص است یا اینکه باید شاهد دو شخصیت متفاوت باشیم. طبق این افسانه، آزور آهای با شمشیر نورانی خود که لایت برینگر نام داشت، در برابر وایت واکرها ایستادگی کرد و آن‌ها را شکست داد. با این حال، هنوز مشخص نشده که آزور آهای و آخرین قهرمان یک نفر یا دو شخصیت متفاوت هستند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده