نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵

نائومی واتس نقش اصلی سریال فرعی Game of Thrones را بازی می‌کند

شبکه HBO از حضور نائومی واتس برای بازی در نقش اصلی قسمت آزمایشی سریال پیش درآمد Game of Thrones خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین بازیگر نسخه فرعی و پیش درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) تایید و معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، نائومی واتس به اولین بازیگری تبدیل شد که در این سریال حضور دارد و قرار است نقش اصلی قسمت پایلوت یا آزمایشی را بازی کند. این سریال بدون نام و عنوان هزاران سال پیش از اتفاقات سریال Game of Thrones جریان دارد که شخصیت واتس به یک شخصیت کاریزماتیک و مقتدر اجتماعی توصیف شده که توانایی پنهان کردن یک راز تاریک را دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی سریال پیش درآمد Game of Thrones بر عهده جین گلدمن، نویسنده فیلم Kingsman: The Golden Circle (کینگزمن: محفل طلایی) بوده است و فیلمبرداری تولید این سریال از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

سریال پیش درآمد Game of Thrones براساس یکی از ۵ فیلمنامه اسپین آف دنیای وستروس ساخته می‌شود و جرج آر. آر. مارتین نیز به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پیش درآمد بازی تاج و تخت حضور خواهد داشت. داستان و اتفاقات سریال پیش درآمد Game of Thrones هزاران سال پیش از اتفاقات سریال Game of Thrones اتفاق خواهد افتاد. اتفاقات سریال در دوران طلایی عصر قهرمانان (Age of Heroes) جریان دارد که در آستانه ورود به ‌تاریک‌ترین دوران وستروس است. با این حال، واتس تنها بازیگر بزرگی نیست که در این مجموعه حضور داشته و شان بین، بازیگر نقش ند استارک نیز بازیگر نقش اصلی پایلوت فصل اول سریال Game of Thrones بوده است.

Naomi Watts

با این حال، شان بین سرنوشت خوبی را در سریال Game of Thrones نداشت، اما به این معنا نیست که واتس نیز سرنوشت مشابه‌ی را در سریال پیش درآمد این مجموعه تجربه خواهد کرد. واتس بیشتر برای بازی در فیلم‌هایی چون فیلم Mulholland Drive (جاده مالهالند)، فیلم King Kong (کینگ کونگ)، فیلم The Ring (حلقه)، فیلم Eastern Promises (وعده‌های شرقی)، فیلم J. Edgar (جی. ادگار) و فیلم Birdman (بردمن) شناخته می‌شود و او برای بازی در فیلم 21Grams (بیست و یک گرم) و فیلم The Impossible (غیرممکن) نامزد دریافت جایزه اسکار شده است. 

فصل هشتم سریال Game of Thrones که در واقع فصل پایانی سریال است، در ۶ قسمت تولید و در سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO منتشر خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده