نویسنده: عارف حسین پور
// جمعه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

فیلم وارکرفت ۳ ماه دیرتر اکران خواهد شد

انتشار فیلم آینده‌ی وارکرفت که توسط بلیزارد و لجندری پیکچرز ساخته می‌شود و قرار بود در تاریخ ۲۱ اسفند ۹۴ عرضه شود، با سه ماه تاخیر مواجه شد. تاریخ اکران جدید این فیلم ۲۷ خرداد ۹۵ است؛ این خبر را لجندری پیکچرز از طریق توییتر اعلام کرد.

فیلمبرداری فیلم وارکرفت در ماه می سال گذشته‎‌ی میلادی، پس از ۱۲۳ روز خاتمه یافت. در ساخت این فیلم، استودیوی Industrial Light & Magic که در امر جلوه‌های ویژه‌ی سینمایی بسیار شناخته شده است و سابقه کار روی عناوین جنگ ستارگان و ایندیانا جونز را دارد، با لجندری پیکچرز همکاری می‌کند. این استودیو قرار است اُرک‌های مجموعه وارکرفت را که در فیلم توسط بازیگران واقعی نشان داده می‌شوند بازسازی کند.

فیلم وارکرفت ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۷ آذر ۹۴ منتشر شود، اما پس از اینکه کمپانی دیزنی اعلام کرد Star Wars: Episode VII نیز در همین تاریخ اکران خواهد شد، بلیزارد تصمیم گرفت که فیلمش را کمی دیرتر به نمایش بگذارد. این شرکت سال گذشته برخی از شخصیت‌های اصلی مجموعه وارکرفت که در این فیلم حضور دارند را معرفی کرد که از آن جمله می‌توان به لوتار (با بازی تراویس فیملدوروتان (با بازی توبی کبل) و گارونا (با بازی پائولا پیتون) اشاره کرد.

در نمایشگاه بلیزکان، دانکن جونز، کارگردان وارکرفت اعلام کرده بود که این فیلم به لحاظ جلوه‌های ویژه‌ی بصری فوق‌العاده قدرتمند خواهد بود، به طوری که می‌توان آن را با فیلم‎‌هایی چون آواتار و ارباب حلقه‌ها مقایسه کرد. جونز همچنین گفت که امیدوار است این فیلم هم به طور دو‎‌بعدی و هم سه‌بعدی اکران شود.

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده