نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۱

سریال Animals برای فصل چهارم باز نخواهد گشت

شبکه HBO اعلام کرد که سریال انیمیشنی Animals (جانوران) برای فصل چهارم تمدید نخواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از لغو ادامه پخش سریال Animals پس از فصل سوم خبر داده است. بدین ترتیب این انیمیشن سریالی و کمدی قرار نیست برای فصل چهارم بازگردد. اتفاقات انیمیشن Animals در یک دنیای بدون انسان و در شهر نیویورک جریان دارد که تمرکز آن روی حیوانات مختلفی مثل موش‌ها‌، گربه‌ها و کبوتر به‌همراه مشکلات و چالش‌های حیوانات و زندگی روزمره آن‌ها است. وظیفه ساخت و نوشتن فیلمنامه این سریال بر عهده فیل ماتاریسی و مایک لوسیانو بوده است که این دو نفر صداپیشگی بسیاری از شخصیت‌های این انیمیشن را نیز بر عهده داشته‌اند.

قسمت پایانی فصل سوم سریال Animals در تاریخ ۵ اکتبر امسال (۱۳ مهر) از شبکه HBO به‌روی آنتن رفت که حدود ۲۰۰ هزار نفر نیز این قسمت را تماشا کردند. در طول مدت پخش سه فصل از این سریال شاهد افت کم تعداد بیننده آن بوده‌ایم و در واقع به نسبت میانگین تعداد بیننده فصل اول، در طول دو فصل گذشته شاهد تغییر چندانی در میانگین تعداد بیننده هر قسمت سریال Animals نبوده‌ایم. این سریال توسط کمپانی فیلمسازی Starburns Industries که متعلق به دن هارمون است، تولید شده است که این استودیو در کارنامه خود ساخت سریال Rick and Morty (ریک و مورتی) و فیلم Anomalisa (انومالیسا) را داشته است.

روپال، جان ارلی، دمی مور، مل رودریگز، کیتی اسلتون، نیل کیسی، جی دپلاس، لورن لپکس، جان لاویتس، کلادیا اودرتی، میندی استرلینگ، کورت وایل، صداپیشگی دیگر شخصیت‌های اصلی هر فصل انیمیشن Animals را بر عهده داشته‌اند. در سه فصل سریال Animals شاهد حضور صداپیشگان مهمانی چون اریک آندره، عزیز انصاری، باب بالابان، بیگ بوی، الکس بورستین، جسیکا چستین، امیلیا کلارک، جیسن الکساندر، مارک دوپلاس، مری الیزابت الیس، ادی فالکو، ووپی گلدبرگ، کیم گوردون، جودی گریر، دیوید هاربر، دن هارمون، جونا هیل، میچل هرویتز، جنیوری جونز، میندی کالینگ، الی کمپر، هارمونی کورین، نیک کرول، دونا لوئیس، لوسی لیو، ملانی لینسکی، آنتونی مکی، جیسون منتزوکس، دیمیتری مارتین، تاتیانا مازلانی، دنی مک‌براید، موبی، کمیل نانجیانی، چلسی پرتی، بن شوارتز، جنی اسلیت، کوبی اسمالدرز، آشر و جیکوب ترمبلی نیز بوده‌ایم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده