نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

حضور منی جاسینتو در فیلم Top Gun: Maverick

منی جاسینتو، بازیگر سریال Supernatural (فراطبیعی)، به لیست بازیگران فیلم مورد انتظار فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک) پیوست.

بیش از سه دهه از اکران فیلم تحسین‌شدهٔ Top Gun (تاپ گان) با نقش‌آفرینی تام کروز می‌گذرد و طرفداران بعد از گذشت چندین سال سرانجام می‌توانند سال آیندهٔ میلادی، دنبالهٔ این فیلم را روی پردهٔ سینما تماشا کنند. دو سال پیش بود که فیلم Top Gun جشن سی سالگی خود را برگزار کرد. این فیلم ساخته‌ٔ کارگردان فقید هالیوود، تونی اسکات بود. در این فیلم علاوه بر تام کروز، کلی مک گیلس، آنتونی ادواردز، وال کیلمر، ریک روسویچ در سال ۲۰۱۵ نیز فهرست ملی ثبت فیلم ایالات متحده آمریکا، این فیلم را به دلیل تأثیر فرهنگی و تاریخی برجسته‌ و سبک ساختاری زیباشناسانه‌ٔ آن، در لیست آثار برتر خود قرار داد. فیلم Top Gun در می سال ۱۹۸۶ ‌روی پرده‌ٔ سینما رفت و این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۱۵ میلیون دلار ساخته شده بود، در نهایت توانست بیش از ۳۵۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند.

حال در جدیدترین اخبار مربوط به فیلم Top Gun: Maverick (تاپ گان: ماوریک)، نام بازیگری جدید برای ایفای نقش یک خلبان در این فیلم اعلام شده است؛ منی جاسینتو، بازیگر کانادایی سینمای هالیوود که بیشتر سابقهٔ نقش‌آفرینی در مجموعه‌های تلویزیونی را دارد، به لیست بازیگران فیلم Top Gun: Maverick اضافه شد. وی نقش یکی از خلبان‌هایی را خواهد داشت که پیت میچل (ماوریک)، به آنان آموزش پرواز خواهد داد. منی جاسینتو سابقهٔ نقش‌آفرینی در سریال‌هایی چون Supernatural (فراطبیعی)، iZombie (آی‌زامبی) و Bates Motel (متل بیتس) را در کارنامهٔ کاری خود دارد. وی در فیلم Top Gun: Maverick، همبازی بازیگرانی چون تام کروز در نقش پیت میچل (ماوریک)، وال کیلمر در نقش تام کازنسکی (آیسمن)، مایلز تلر در نقش پسر گوس، جنیفر کانلی در یک نقش مهم، گلن پاول در نقش Slayer (اسلیر)، اد هریس، جان هم، لوئیس پولمن، مونیکا باربارو، چارلز پارنل، جی الیس، بشیر صلاح الدین و دنی رامیرز، خواهد شد.

جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Tron: Legacy (ترون: میراث) و فیلم Oblivion (فراموشی)، وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Top Gun: Maverick را بر عهده دارد. وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید فیلم Top Gun بر عهده پیتر کریگ، اشلی میلر، جاستین مارکس، زک استنتز و اریک وارن سینگر، بوده است. گفتنی است هنوز جزئیاتی از داستان فیلم جدید به بیرون درز پیدا نکرده است.

فیلم Top Gun: Maverick پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۲ جولای ۲۰۱۹ (۲۱ تیر ماه ۱۳۹۸) اکران شود، اما ماه گذشته کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) از عقب افتادن اکران این فیلم برای یک سال خبر داد و اکنون این فیلم قرار است در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ (۶ تیر ماه ۱۳۹۹) ‌روی پرده‌ٔ سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده