نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۱

امی رسوم سریال Shameless را پس از فصل نهم ترک خواهد کرد

در یک خبر شوکه کننده امی رسوم اعلام کرد که پس از فصل نهم سریال Shameless، از این سریال جدا خواهد شد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، امی رسوم از سریال Shameless (بی‌شرم) جدا خواهد شد. امی رسوم، بازیگر نقش فیونا گلکر در سریال Shameless، اعلام کرد که پس از پایان فصل نهم این سریال، از این مجموعه کمدی و بسیار محبوب جدا خواهد شد. رسوم که از فصل اول در این سریال حضور دارد و یکی از بازیگران اصلی آن است، با انتشار یک نامه در فیسبوک خود این خبر را رسما تایید و اعلام کرد. او در این نامه از حمایت طرفداران از سریال Shameless که از سال ۲۰۱۱ تا به امروز در حال تولید و پخش است، تشکر و قدردانی کرد. رسوم در بخشی از این نامه گفت:

مالکوم گلدول می‌گوید که حدود ۱۰ هزار ساعت طول می‌کشد تا در یک کار ماهر شوید. طبق محاسبات من برای تبدیل شدن به یک برند کلاس جهانی، ما ۱۰۰ قسمت را تولید کرده‌ایم که برای تولید هر قسمت، ۷ روز به طور میانگین زمان صرف شده است (به‌همراه هفته‌های شیکاگو) و ما به طور میانگین ۱۲ ساعت از روز را جلوی دوربین بوده‌ایم. بنابراین ما حدود ۱۰ هزار ساعت برای ساخت سریال صرف کرده‌ایم و در نهایت موفق شدیم تا به یک مجموعه کلاس جهانی تبدیل شویم. من اکنون می‌توانم بگویم که بسیار خوشحال هستم که با این گروه از بازیگران و عوامل سازنده سریال که در سطح کلاس جهانی هستند، همکاری کرده‌ام. من به همکاری با آن‌ها افتخار و از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

Shameless

در طول نامه، رسوم در مورد تمرین او برای بازی در نقش فیونا و تاثیر بازی در این نقش در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود گفت و توضیحاتی نیز در مورد ارتباطی که با این نقش و سریال پیدا کرده بود، به اشتراک گذاشت. رسوم گفت:

من می‌دانم که شما بدون من به کار خود ادامه خواهید داد. داستان بسیار زیادی از خانواده گلکر هنوز برای گفتن وجود دارد. من همیشه در کنار خانواده‌ام خواهم بود. تلاش نکنید که به رفتن من فکر کنید و به‌جای آن فکر کنید که من به یک خیابان پایین‌تر نقل مکان کرده‌ام.

پخش فصل نهم سریال Shameless از تاریخ ۹ سپتامبر امسال (۱۸ شهریور) از شبکه شوتایم آغاز خواهد شد. فصل نهم این سریال در ۱۴ قسمت تولید شده که این قسمت‌ها در دو بخش ۷ قسمتی به‌روی آنتن خواهند رفت که پخش بخش دوم فصل نهم سریال Shameless از تاریخ ۲۰ ژانویه ۲۰۱۹ (۳۰ دی امسال) آغاز می‌شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده