نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۳

Bright 2 و Bad Boys 3 فیلم‌های بعدی ویل اسمیت خواهند بود

پس از عقب افتادن زمان ساخت و تولید فیلم Suicide Squad 2، فیلم Bright 2 و فیلم Bad Boys 3 به فیلم‌های بعدی ویل اسمیت تبدیل شدند.

چند ماه پیش بود که به نظر می‌‌رسید قرار است به‌زودی فیلمبرداری و تولید فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحار ۲) آغاز شود که در آن شاهد بازگشت ویل اسمیت و مارگو رابی خواهیم بود. حال به نظر می‌رسد که این پروژه مانند بیشتر پروژه‌های مجموعه دی‌ سی (DC) شرکت برادران وارنر با تاخیر نسبتا طولانی مواجه شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پروژه‌های بعدی ویل اسمیت مشخص شده است. طبق خبری که وب‌سایت GWW منتشر کرده، فیلم Bad Boys 3 (پسران بد ۳) و فیلم Bright 2 (درخشان ۲) قرار است پروژه‌های بعدی ویل اسمیت باشند که اطلاعاتی از زمان فیلمبرداری این فیلم‌ها منتشر شده است. 

Bright

فیلمبرداری و تولید فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی) که نام رسمی قسمت سوم فیلم Bad Boys (پسران بد) است، از ماه نوامبر (آبان یا آذر امسال) آغاز می‌شود و تا مارس ۲۰۱۹ (اسفند امسال یا فروردین ۱۳۹۸) ادامه خواهد داشت. فیلمبرداری و تولید این فیلم در آتلانتا و میامی انجام می‌شود. فیلم Bad Boys for Life برای اکران در تاریخ ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۷ دی‌ ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. مانند قسمت اول، کارگردانی دنباله فیلم Bright (درخشان) بر عهده دیوید آیر خواهد بود که در حال حاضر کارگردانی فیلم The Tax Collector (مالیاتچی) با بازی شایا لباف، را بر عهده دارد و به‌تازگی فیلمبرداری و تولید این فیلم به پایان رسیده است.

فیلمبرداری و تولید فیلم Bright 2 قرار است پس از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Bad Boys for Life آغاز شود. با این حال، هنوز زمان انتشار این فیلم فانتزی مشخص نشده است. در این میان، عقب افتادن زمان فیلمبرداری فیلم Suicide Squad 2، به اسمیت این فرصت را داده تا در پروژه‌های دیگری حضور داشته باشد. از طرفی رابی قرار است بار دیگر برای نقش هارلی کوئین در فیلم Birds of Prey (پرنده‌های شکاری) بازگردد که گفته می‌شود فیلمبرداری و تولید این فیلم از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز می‌شود. همچنین تمرکز دی‌سی در سال ۲۰۱۹ روی پروژه‌های دیگری است و گاوین اوکانر، کارگردان آثاری مانند فیلم Warrior (مبارز) و فیلم The Accountant (حسابدار)، که کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) را بر عهده دارد، فرصت کافی و مناسبی را برای کار روی این پروژه خواهد داشت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده