نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

فیلم هزارپا به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شد

فیلم سینمایی هزارپا، ساخته ابوالحسن داوودی با عبور از نهنگ عنبر ۲ به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شد.

فیلم سینمایی هزارپا از زمان اکران تاکنون رکوردهای مختلفی را در زمینه فروش جابه‌جا کرده است. این فیلم تاکنون رکورد افتتاحیه سینمای ایران، فروش یک روزه و فروش هفتگی سینمای ایران را شکسته است. این فیلم همچنین در کمتر از یک ماه تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم سینمایی سال ۱۳۹۷ شد. حال طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، فیلم سینمایی هزارپا به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شده است. فیلم هزارپا شب گذشته با رسیدن به درآمد بیست و یک میلیارد تومان با عبور از نهنگ عنبر ۲ به پرفروش‌ترین فیلم سینمای ایران تبدیل شد.

فیلم کمدی هزارپا به کارگردانی ابوالحسن داوودی درباره زندگی یک دزد است. این فیلم با بازی رضا عطاران، جواد عزتی و سارا بهرامی ساخته شده است. شایان شفایی، منتقد زومجی در نقد فیلم هزارپا درباره این فیلم چنین می‌گوید:

هزارپا یک کمدی متوسط است که با وضعیت حال حاضر کمدی‌هایمان می‌توان برای مدت بسیار کوتاهی هم که شده به آن چشم دوخت، اندکی لذت برد و سپس برای همیشه آن را فراموش کرد. مدت زمان زیادی است که دیگر فیلم‌های از این دست در ذهن مخاطبان جاودانه نخواهند شد و به سرعت به دست فراموشی سپرده می‌شوند.

نظر شما کاربران زومجی درباره فیلم هزارپا چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده