نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۶

سرویس Movie Pass قصد دارد هزینه اشتراک خود را افزایش دهد

مووی پس که یک سرویس فروش بلیط فیلم است، به‌تازگی تصمیم گرفته که هزینه‌های اشتراک خود را افزایش دهد و برای اکران آثار جدید و بسیار مهم، دسترسی‌ها را محدود کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرویس مووی پس (Movie Pass) برنامه دارد که در آینده‌ای نزدیک، قیمت‌های خود را افزایش و محدودیت دسترسی به فیلم‌های بسیار بزرگ تازه اکران شده را همچنان ادامه دهد. این کمپانی همچنان به‌شدت در تلاش است تا از زیان‌های بسیار سنگین خود جلوگیری کند.

مووی پس در طی بیانیه‌ای تایید کرد که هزینه اشتراک قرار است در آینده‌ای نزدیک، از ۱۰ دلار به ۱۵ دلار افزایش داشته باشد. این کمپانی اعلام کرد که این تغییرات تقریبا از ۳۰ روز دیگر آغاز خواهد شد. علاوه بر افزایش هزینه‌ها، این کمپانی قرار است همچنان محدودیت دسترسی برای فیلم‌های انتخاب شده را ادامه دهد. فیلم‌هایی که در ابتدا، در ۱۰۰۰ سالن نمایش اکران می‌شوند، در دو هفته‌ی اول خود، دارای دسترسی محدود مووی پس خواهند بود. این شرایط برای همه‌ی فیلم‌ها صادق است؛ مگر اینکه استودیویی در رابطه با یک اثر خاص، یک همکاری ویژه با سرویس مووی پس داشته باشد. این کمپانی عنوان کرد که مشکلات به وجود آمده، باعث شد تا ماجرا به این نقطه ختم شود و آنها قصد دارند با اجرای این راهکارها، خسارات و تلفات خود را به حداقل برسانند.

مدیر عامل سرویس Movie Pass یعنی میچ لو در طی مصاحبه‌ای، اینگونه درباره تصمیم جدید خود صحبت کرد:

این تغییرات باعث می‌شود که ما بتوانیم در دراز مدت از کمپانی خود محافظت کنیم و اجازه ندهیم از این سرویس سوءاستفاده شود. با اینکه هیچ کس تغییرات را دوست ندارد، اما این اقدامات ضروری بود تا ما بتوانیم همچنان در این صنعت، خدمات اشتراکی جذاب و مطلوبی داشته باشیم. اعضای جامعه ما در طی سال گذشته، شور و شوق بسیار زیادی به ما نشان داده‌اند و ما اعتقاد داریم که آنها همچنان در تقویت صنعت فیلمسازی به ما کمک خواهند کرد.

این خبر به خاطر اتفاقاتی که در آخر هفته رخ داد، اعلام شد؛ آخر هفته‌ای بسیار شلوغ و بی‌نظم که در آن سرویس فروش بلیط به مشکل خورده بود و کاربران نمی‌توانستند از این طریق بلیط فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیرممکن: فال اوت) با بازی تام کروز را تهیه کنند. سایت خبری و مالی Market Watch اخیرا در طی گزارش خود عنوان کرد که مقدار متوسط کسری بودجه‌ی این کمپانی از ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ (شهریور-مهر ۹۶) تا ماه آوریل سال ۲۰۱۸ (فروردین-اردیبهشت ۹۷) حدود ۲۱.۷ میلیون دلار بوده است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده