نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

کارگردان فیلم Deadpool 2 برای بازسازی فیلم اژدها وارد می شود، وارد مذاکره شد

دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 برای ساخت نسخه بازسازی‌شده فیلم Enter the Dragon با بازی بروس لی، در حال مذاکره است.

دیوید لیچ (David Leitch)، کارگردانی که در سال جاری فیلم موردانتظار ددپول ۲ (Deadpool 2) را ساخته است، طبق جدیدترین اخبار سینما و به گزارش ددلاین، برای کارگردانی فیلم کلاسیک بروس لی، محصول سال ۱۹۷۳، یعنی فیلم Enter the Dragon یا همان اژدها وارد می‌شود در حال مذاکره است.

فیلم اژدها وارد می شود که آخرین هنرنمایی بروس لی در سینما پیش از مرگش محسوب می‌شود، در زمان اکران به یک موفقیت بزرگ تبدیل شد. این فیلم پس از اکران بیش از نود میلیون دلار از سراسر جهان کسب کرد. این اثر همچنین به‌عنوان یکی از بهترین فیلم‌های رزمی تاریخ شناخته شده است؛ به‌طوری که از طرف کتابخانه ملی کنگره آمریکا برای نگهداری در فهرست ملی ثبت فیلم انتخاب شد. داستان فیلم اژدها وارد می‌شود درباره یک رزمی‌کار شائولین است که از طرف یک مامور انگلیسی به یک تورنمنت کاراته در جزیره‌ای وارد می‌شود که توسط یکی از خلاف‌کار‌های بزرگ به‌نام هان اداره می‌شود؛ خلافکاری که مشکوک به استفاده ابزاری از تورنمنت کاراته برای پوشش جابه‌جایی مواد مخدر است.

دیوید لیچ به سرعت در مسیر تبدیل شدن به یک کارگردان نام‌آشنا قرار دارد. او در ابتدا با کارگردانی فیلم Atomic Blonde در سال ۲۰۱۷ وارد این مسیر شد. او پس از آن فیلم ددپول 2 را کارگردانی کرد. وی هم‌اکنون نیز وظیفه کارگردانی اسپین‌آف مجموعه Fast & Furious با نام Hobbs & Shaw را بر عهده دارد که تولید این فیلم از ماه سپتامبر (شهریور-مهر ماه) آغاز خواهد شد. او همچنین به عنوان کارگردان فیلم اقتباسی Tom Clanys's The Division که در حال توسعه است، شناخته می‌شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده