نویسنده: رضا علمی
// یکشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵

حضور جان گودمن و دنی مک براید در سریال کمدی جدید HBO

جان گودمن و دنی مک براید، بازیگران اصلی سریال The Righteous Gemstones (جم استون های درستکار) شبکه HBO خواهند بود.

دنی مک‌براید و جودی هیل سابقهٔ همکاری در مجموعهٔ تلویزیونی Eastbound and Down و همچنین مجموعهٔ تلویزیونی Vice Principals را با یکدیگر دارند و حال قرار است سومین همکاری خود را با ساخت سریال کمدی جدید شبکه HBO با عنوان The Righteous Gemstones (جم‌استون‌های درستکار) رقم بزنند. طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، دنی مک‌براید نگارش فیلمنامه، تهیه‌کنندگی اجرایی و کارگردانی قسمت آزمایشی (پایلوت) این مجموعهٔ جدید کمدی را بر عهده خواهد داشت و یکی از بازیگران اصلی آن نیز خواهد بود. وی در سریال The Righteous Gemstones با جان گودمن، بازیگر و کمدین دوست‌داشتنی سینمای هالیوود همبازی خواهد بود. داستان کلی سریال جدید شبکه HBO در مورد خانواده‌ای مذهبی و معروف است که سنت دیرینهٔ آن‌ها با انحرافات اخلاقی، طمع و همزمان انجام کارهای خیرخواهانه، گره خورده است و تمامی این کارهای چه خوب و چه بد را با ذکر نام مقدس عیسی مسیح، سرپوش می‌گذارند. جان گودمن نقش شخصیت الی جم‌استون را ایفا خواهد کرد؛ شخصیتی که بزرگ و سردودمان خانواده جم‌استون‌ها است. دنی مک‌براید نیز نقش شخصیت جسی جم‌استون، بزرگ‌ترین پسر الی را ایفا خواهد کرد.

جودی هیل که یکی از خالقان، تهیه‌کنندگان اجرایی، نویسندگان و کارگردانان دو مجموعهٔ تلویزیونی Eastbound and Down و Vice Principals بود، در کنار دنی مک‌براید و دیوید گوردون گرین، یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Righteous Gemstones خواهد بود. جودی هیل در گفتگو با خبرنگار سایت کولایدر چنین گفت که ساخت سریال The Righteous Gemstones کاملاً توسط دنی مک‌براید انجام خواهد شد. دنی مک‌براید اولین تجربهٔ کارگردانی خود را در شبکه HBO داشت و دو قسمت از سریال کمدی محدود Vice Principals را کارگردانی کرد و حال قرار است کارگردانی پروژهٔ جدید این شبکه را نیز بر عهده داشته باشد.

دنی مک‌براید، جودی هیل و دیوید گوردون گرین، گروه سه‌نفره‌ای را تشکیل داده‌اند و این سه با هم، کارگردانی تمامی ۱۸ قسمت سریال Vice Principals را بر عهده داشتند. از همین رو انتظار می‌رود که جودی هیل و دیوید گوردون گرین، کارگردانی چند قسمت از سریال The Righteous Gemstone را نیز بر عهده داشته باشند.

چند روز پیش شبکه ABC ساخت نسخه فرعی سریال Roseanne با نام The Conners (کانرها) را رسماً تأیید و اعلام کرد. این سریال قرار است به‌جای فصل یازدهم سریال Roseanne (یا فصل دوم سری جدید آن) از شبکه ABC ‌روی آنتن برود. جان گودمن در نقش دن، لاری میت کالف در نقش جکی، سارا گیلبرت در نقش دارلین، لیسی گورنسن در نقش بکی و مایکل فیشمن در نقش دی‌جی، از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال بار دیگر نقش‌آفرینی خواهند کرد. سریال The Conners برای پخش در پاییز در نظر گرفته شده است و مراحل فیلمبرداری آن از تابستان آغاز خواهد شد. باید دید برنامهٔ کاری جان گودمن برای حضور در هر دو سریال چطور تنظیم خواهد شد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده