نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۵

نام پارک ششم سریال Westworld اعلام شد

شبکه HBO رسما اطلاعاتی از نام پارک ششم دنیای سریال Westworld (وست ورلد) را که با تم دوره استعمار کشور هند است، منتشر کرد.

بامداد روز دوشنبه، قسمت سوم فصل دوم سریال Westworld با نام Virtù e Fortuna از شبکه HBO به روی آنتن رفت که در این قسمت شاهد رونمایی از دو پارک دیگر دنیای سریال هستیم. یکی از این دو پارک، پارک دنیای شوگان است که پیش از این از آن اطلاعاتی منتشر شده بود و پارک دوم که در واقع پارک ششم این مجموعه است، پارکی با تم دوره استعمار کشور هند توسط بریتانیا است که در ابتدای سریال از آن رونمایی شد و دنیای آن مانند دیگر دنیاهای سریال دچار هرج و مرج شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO اطلاعات جدیدی از پارک ششم دنیای سریال Westworld منتشر کرده است. 

طبق اطلاعات وب‌سایت دلوس، این پارک راج (The Raj) نام دارد که این وب‌سایت مردم را به کشف رازهای این پارک دعوت می‌کند. طبق قسمت سوم سریال Westworld، بخشی از تفریح مهمان‌ها در این پارک شکار حیوانات وحشی یا جستجو در جنگل‌هایی مشابه با کشور هند با فیل است. با این حال، هنوز نقش پارک مرموز راج در اتفاقات فصل دوم سریال Westworld مشخص نیست؛ اما ممکن است که رابرت فورد رازهای بیشتری را در این پارک مخفی کرده باشد که در آینده باید شخصیت‌های سریال آن را کشف کنند. 

علاوه بر پارک وست ورلد و پارک راج، در فصل دوم سریال Westworld قرار است به پارک شوگان سفر کنیم که انتظار می‌رود در قسمت بعدی سریال از این پارک رسما رونمایی شود. قسمت چهارم فصل دوم سریال Westworld بامداد دوشنبه هفته آینده از شبکه HBO منتشر خواهد شد. مانند فصل اول، کار ساخت فصل دوم این سریال بر عهده جاناتان نولان و لیزا جوی بوده که فصل دوم این سریال در ۱۰ قسمت تولید شده است. علاوه بر این، هفته گذشته شبکه HBO از تمدید سریال Westworld برای فصل سوم خبر داد. با این حال، هنوز زمان انتشار فصل سوم این سریال مشخص نیست و ممکن است تا سال ۲۰۲۰ منتشر نشود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده