نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

سریال South Park پربیننده‌ترین برنامه شبکه Hulu است

طبق آماری که اخیرا شبکه هولو منتشر کرده، سریال انیمیشنی سوث پارک (South Park) پر بیننده‌ترین برنامه این شبکه استریم است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه هولو آماری از تعداد مشترکان و بینندگان برنامه‌های خود را به اشتراک گذاشته است. طبق خبری که وب‌سایت BusinessInsider منتشر کرده، تعداد مشترکان شبکه هولو در آمریکا به بیش از ۲۰ میلیون کاربر رسیده است. طبق آمار منتشر شده، سریال South Park پر بیننده‌ترین سریال و برنامه شبکه هولو در سال ۲۰۱۷ بوده است و کاربران این شبکه در طول سال گذشته میلادی بیش از ۱۳۵ میلیون ساعت به تماشای این سریال انیمیشنی بزرگسالانه پرداخته‌اند. در سال ۲۰۱۵، شبکه هولو با قراردادی به ارزش ۱۹۲ میلیون دلار حقوق پخش سریال South Park را به مدت بیش از پنج سال از شبکه کمدی سنترال دریافت کرد. 

یکی دیگر از نکات جالب این آمار این است که حدود ۳۵ هزار کاربر شبکه هولو تمام ۳۳۱ قسمت انیمیشن سریالی South Park را در طول دو ماه تماشا کرده‌اند که در طی این مدت، برنامه‌های پزشکی و سریال‌های درام این شبکه که از محبوبیت بسیاری در بین کاربران برخوردار هستند، با کاهش بیننده روبه‌رو بوده‌اند. کلی کمپل، مدیر اجرایی بخش بازاریابی شبکه هولو گفت که بیش از صد هزار کاربر این شبکه در طول چهار ماه به تماشای سریال Law & Order: SVU پرداخته‌اند و به طور میانگین روزانه سه قسمت در روز را تماشا کرده‌اند. به نظر می‌رسد که کاربران این شبکه علاقه زیادی به سریال‌های درام جنایی دارند.

با اینکه رسیدن به آمار بیش از ۲۰ میلیون کاربر برای شبکه هولو موفقیت بزرگی است، اما این شبکه استریم همچنان فاصله زیادی با دو رقیب بزرگش یعنی شبکه نت فلیکس و آمازون پرایم دارد. تعداد مشترکان شبکه نتفلیکس اخیرا از مرز ۱۲۵ میلیون کاربر عبور کرده و طبق آخرین آمار، تعداد کاربران و مشترکان شبکه آمازون پرایم بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر بوده است. این در حالی است که یوتیوب نیز در تلاش است تا جایگاه نتفلیکس را در آینده تصاحب کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده