نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۴

انتشار اطلاعات جدید از محل فیلمبرداری و شخصیت منفی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming

کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، اطلاعاتی در مورد مکان‌های فیلمبرداری و شخصیت منفی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming را به اشتراک گذاشته است.

تمرکز فیلم Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) که تابستان سال گذشته به‌روی پرده‌های سینما رفت، روی محله کوئینز در نیویورک بود و به همین دلیل ما کمتر شاهد آسمان‌خراش‌ها و ساختمان‌های جذاب این شهر در طول فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که مرد عنکبوتی با بازی تام هالند قرار است در دنباله این فیلم تغییر نگرش دهد و حتی پا را فراتر از شهر نیویورک بگذارد. کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، در مصاحبه با io9 تایید کرد که فیلم Spider-Man: Homecoming 2 (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه ۲) قرار است اولین فیلم فاز چهارم دنیای سینمایی مارول باشد و همچنین برخی از اتفاقات آن در خارج از شهر نیویورک و کشور آمریکا نیز جریان خواهد داشت. فایگی گفت:

ما فیلمبرداری این فیلم را از اوایل ماه جولای (تیر) آغاز خواهیم کرد و بخش‌هایی از آن در لندن انجام می‌شود. فیلمبرداری در آتلانتا آغاز می‌شود؛ اما اینبار قرار است بخش‌های زیادی از فیلم نیز در لندن فیلمبرداری شود. دلایلی برای این موضوع وجود دارد و درسته اسپایدی قرار است زمان زیادی را در نیویورک سپری کند؛ اما او قرار است در برخی از کشورهای دیگر نیز حضور داشته باشد.

Spider-Man: Homecoming

بدین ترتیب بخش‌های مهم و اصلی اتفاقات دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming در نیویورک جریان خواهد داشت؛ اما به دلایلی نامشخص او قرار است به‌عنوان مرد عنکبوتی یا پیتر پارکر در کشورهای دیگری نیز حضور داشته باشد. با این حال، فایگی اطلاعات و توضیحات بیشتری در مورد سفرهای خارج از کشور اسپایدی را به اشتراک نگذاشته است. در ادامه فایگی توضیح داد که فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) قرار است تاثیر زیادی را روی اتفاقات و داستان فیلم Spider-Man: Homecoming 2 داشته باشد. او گفت:

در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) او به فرودگاه لایپزیگ رفت و سپس دوباره به مدرسه بازگشت و در ادامه شاهد تاثیر این اتفاقات روی فیلم Homecoming بودیم و در دنباله این فیلم شاهد تاثیر دو قسمت آینده فیلم Avengers (انتقام جویان) روی اتفاقات آن خواهیم بود و حتی تاثیر آن ممکن است بسیار بیشتر باشد.

Spider-man Homecoming

در حال حاضر شخصیت شرور و منفی دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming مشخص نشده؛ اما فایگی در مصاحبه‌ای دیگر به این موضوع اشاره کرده است. طبق صحبت‌های او، شخصیت شرور این فیلم می‌تواند کراون شکارچی، هاب گابلین یا آفتاب‌پرست باشد. در مصاحبه با وب‌سایت DenOfGeek، فایگی در مورد شخصیت شرور و منفی این فیلم گفت:

ما یک شخصیت شرور و منفی را انتخاب کرده‌ایم و من فکر می‌کنم که داستان به نحو قابل توجه‌ای تحت تاثیر مکان‌هایی است که اتفاقات فیلم در آن جریان دارد. ما عاشق حضور مرد عنکبوتی در مناطق دیگر جهان هستیم که تاکنون آن را در فیلم دیگری مشاهده نکرده بودیم و من فکر می‌کنم شخصیت شرور فیلم نقش خود را به خوبی در این اتفاقات بازی خواهد کرد.

دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود. جان واتس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی این فیلم باز خواهد گشت و کار نوشتن داستان و فیلمنامه دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming نیز بر عهده کریس مک‌کنا و اریک سامرز خواهد بود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده