نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

کارگردان فیلم Deadpool 2 وظیفه کارگردانی فیلم The Division را بر عهده گرفت

یوبیسافت اعلام کرد که دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2، وظیفه کارگردانی فیلم The Division را بر عهده گرفته است.

طی سال‌های گذشته فیلم‌های متعددی براساس بازی‌های ویدیویی تولید و منتشر شده‌اند که تمام آن‌ها موفقیت چندانی را به‌همراه نداشته‌اند. با وجود عملکرد ضعیف فیلم Assassin’s Creed (اساسین کرید)، یوبی سافت در حال ساخت فیلمی براساس بازی The Division (دیویژن) است و در بهمن ۹۵، یوبیسافت از انتخاب استیون گیگان، کارگردان فیلم Gold (طلا)، فیلم Syriana (سیریانا) و نویسنده فیلم Traffic (قاچاق)، برای کارگردانی این فیلم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخص دیگری قرار است کارگردانی فیلم The Division را بر عهده داشته باشد. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، دیوید لیچ، کارگردان فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، وظیفه کارگردانی این فیلم را که براساس یک بازی ویدیویی محبوب که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد در دست ساخت است، بر عهده گرفته است.

جسیکا چستین و جیک جیلنهال از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم The Division تایید و اعلام شده است. گیگان نیز ظاهرا همچنان به‌عنوان نویسنده فیلمنامه در این پروژه حضور خواهد داشت. اتفاقات فیلم The Division قرار است در نیویورک آینده و آخر الزمانی جریان داشته باشد که یک ویروس کشنده باعث نابودی تمدن بشریت شده است. این فیلم داستان گروهی را روایت خواهد کرد که اعضایش تلاش می‌کنند تا آنچه را که از جامعه و تمدن باقی مانده است، نجات بدهند. به نظر می‌رسد که یوبیسافت ایده مناسبی را برای ساخت فیلم The Division دارد و ممکن است که این فیلم به سرنوشت دیگر فیلم‌های اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی دچار نشود.

David Leitch

در سال جاری میلادی، فیلم Tomb Raider (توم ریدر) با بازی آلیسیا ویکاندر و فیلم Rampage (رمپیج) با بازی دواین جانسون، که اقتباسی از دو بازی ویدیویی بودند، به روی پرده‌های سینما رفتند. اگرچه فیلم Rampage شروع نسبتا خوبی را در بازارهای جهانی داشته و ممکن است بازار چین این فیلم را نجات دهد؛ اما فیلم Tomb Raider، شکست بعدی هالیوود در ساخت یک فیلم براساس بازی ویدیویی بوده است. در طول سال‌های آینده نیز قرار است فیلم‌ها و سریال‌های بیشتری براساس بازی‌های ویدیویی تولید و منتشر شود که از جمله مهم‌ترین آن‌‌ها می‌توان به فیلم Mortal Kombat (مورتال کامبت)، سریال Street Fighter (استریت فایتر) و انیمیشن Super Mario (سوپر ماریو) اشاره کرد.

علاوه بر فیلم Deadpool 2، لیچ در ساخت فیلم John Wick (جان ویک) به چاد استاهلسکی کمک کرده و همچنین او کارگردانی فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) را نیز بر عهده داشته است. لیچ اخیرا کارگردانی اسپین آف فیلم Fast and Furious را که براساس دو شخصیت لوک هابز با بازی دواین جانسون و دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام، در دست ساخت است، نیز بر عهده گرفته است. همچنین لیچ برای کارگردانی فیلم Atomic Blonde 2 (بلوند اتمی ۲) باز خواهد گشت. در حال حاضر ناشر، زمان اکران و شروع تولید فیلم The Division توسط Ubisoft اعلام نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده