نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

اسپیلبرگ: فیلم بعدی Indiana Jones آخرین حضور هریسون فورد در این مجموعه خواهد بود

استیون اسپیلبرگ در مصاحبه‌ای اعلام کرد که فیلم Indiana Jones 5 آخرین حضور هریسون فورد در این مجموعه خواهد بود و در آینده امکان تغییر شخصیت اصلی فیلم به یک شخصیت زن وجود دارد.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز آخرین حضور هریسون فورد در این مجموعه خواهد بود. استیون اسپیلبرگ، کارگردان فیلم Indiana Jones 5 در مصاحبه با وب‌سایت The Sun گفت که کاملا مطمئن است فورد در قسمت بعدی فیلم Indiana Jones حضور نخواهد داشت، ولی با این حال انتظار دارد که این مجموعه پس از قسمت پنجم ادامه یابد. او گفت:

فیلم Indiana Jones 5 آخرین حضور هریسون فورد در این مجموعه خواهد بود و از این بابت کاملا مطمئن هستم، اما قطعا این مجموعه پس از این فیلم ادامه خواهد یافت.

قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز در سال ۲۰۱۶ معرفی شد و در آن زمان لوکاس فیلم تایید کرد که استیون اسپیلبرگ برای کارگردانی و هریسون فورد برای نقش‌آفرینی دوباره در نقش ایندیانا جونز باز خواهند گشت. در شهریورماه سال گذشته دیوید کپ، نویسنده فیلم درباره روند ساخت این قسمت صحبت‌هایی را ارائه کرد و گفت فیلمنامه فیلم Indiana Jones 5 به رشته تحریر درآمده است و از آن رضایت کامل دارد. ایشان همچنین اعلام کرد که داستان قسمت پنجم فیلم درباره شیء گرانبهایی است که همگی در جستجو آن هستند و شایا لابوف که ایفاگر نقش شخصیت مات ویلیامز در قسمت چهارم بود، برای قسمت پنجم باز نخواهد گشت. در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۵ نیز هریسون فورد درباره دلایل بازگشت به قسمت پنجم فیلم ایندیانا جونز برای ایفای نقش باستان‌شناس مشهور گفته بود:

این فرصت خوبی بود تا باری دیگر با استیون اسپیلبرگ برای ایفای نقش این کاراکتر کار کنم و این نقش باعث خوشحالی بسیاری از مردم و خود من می‌شود. بازی در این نقش همیشه برای من مثل یک تفریح، باعث شادی بوده است. کار کردن با استیون واقعا عالی است و من به شدت مشتاق هستم.

Spielberg

با اینکه فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین) از نظر بسیاری از هواداران یک شکست بود و نتوانست رضایت بینندگان را جلب کند، اما با همه این‌ها در گیشه اوضاع چندان هم نامناسب نبود و ایندیانا جونز ۴ توانست فروش جهانی معادل ۷۸۶ میلیون دلار داشته باشد. همچنین کلیه فیلم‌های ایندیانا جونز تاکنون فروشی برابر ۲ میلیارد دلار داشته‌اند که موفقیت بزرگ و چشم‌گیری به حساب می‌آید.

اسپیلبرگ در ادامه مصاحبه خود با وب‌سایت The Sun اضافه کرد که زمان تغییر شخصیت اصلی فیلم ایندیانا جونز فرا رسیده است و حتی امکان جایگزین کردن او با یک شخصیت زن وجود دارد:

ما مجبور خواهیم بود که نام شخصیت اصلی را از «جونز» به «جون» تغییر دهیم و هیچ مشکلی نیز وجود نخواهد داشت.

فیلم Raiders of the Lost Ark (مهاجمان صندوق گمشده)، اولین فیلم مجموعه ایندیانا جونز بود که در سال ۱۹۸۱ به روی پرده‌های سینما رفت. پس از آن، فیلم Indiana Jones and the Temple of Doom (ایندیانا جونز و معبد مرگ) در سال ۱۹۸۴، فیلم Indiana Jones and the Last Crusade (ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی) در سال ۱۹۸۹ و فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین) در سال ۲۰۰۸، تولید شدند و به روی پرده‌های سینما رفتند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده