نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۸

اولین اطلاعات از دنیای شوگان در فصل دوم سریال Westworld منتشر شد

شبکه HBO سرانجام اولین اطلاعات رسمی از دنیای شوگان در فصل دوم سریال Westworld (وست ورلد) را منتشر کرد.

در اواخر فصل اول سریال Westworld شاهد اولین اشاره به دنیای سامورایی‌ها در این سریال بودیم. اوایل سال جاری میلادی نیز طبق اطلاعاتی که وب‌سایت DelosDestinations.com منتشر کرده بود، متوجه شدیم که علاوه بر پارک دنیای غرب وحشی، حداقل پنج پارک دیگر و بسیار متفاوت نسبت به دنیای وست ورلد، در دنیای سریال وجود دارد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی جدید و رسمی از یکی از پارک‌های این سریال منتشر شده است. شبکه HBO رسما اولین اطلاعات از پارک سامورایی‌ها را منتشر کرده و اکنون می‌دانیم که دنیای شوگان (Shogun World) نام رسمی این پارک است. طبق اطلاعاتی که وب‌سایت دلوس از پارک دنیای شوگان منتشر کرده است:

کسانی که دنیای وست ورلد برایشان کافی نیست، می‌توانند فانتزی خود را در بخش کاتانا به اشتراک بگذارند. دنیای شوگان که براساس دوره پس از دوران ادو در ژاپن شبیه‌سازی و مدل‌‌سازی شده است، فرصتی برای مهمانان ایجاد می‌کند تا با جنگجویان ژاپنی ملاقات کنند. اجازه دهید در چشم‌انداز دنیای شوگان زیباترین و تاریک‌ترین وحشت خود را کشف و تجربه کنید.

Pacific Rim

طبق تریلری رسمی که اخیرا از فصل دوم سریال Westworld منتشر شده است، می‌دانیم که در طول فصل دوم این سریال قرار است به دنیای شوگان سفر کنیم و ظاهرا بخشی از اتفاقات سریال نیز در این دنیا جریان خواهد داشت. علاوه بر این، شبکه HBO از اضافه شدن رینکو کیکوچی، بازیگر فیلم Pacific Rim (حاشیه اقیانوس آرام)، به جمع بازیگران فصل دوم سریال Westworld خبر داده است. او قرار است نقش یکی از شخصیت‌های مهم در دنیای شوگان را در فصل دوم این سریال بر عهده داشته باشد. گوستاو اسکارشگورد، هیرویوکی سانادا، فارس فارس (Fares Fares)، بتی گابریل، جاناتان تاکر، کاتیا هربس و نیل جکسون، از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، اد هریس، جفری رایت، جیمز مارسدن، جیمی سیمپسون، شنون وودوارد، لوک همسورث، تسا تامپسون، سایمون کوارترمن، لوئیس هرتوم، آنجلا سارافیان، تلولا رایلی، لوئیس هرتوم، بردلی فیشر، جازمین ری و استیون آگ، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون بازگشت آن‌ها در فصل دوم سریال Westworld تایید و اعلام شده است. این سریال بر اساس فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۷۳ که نوشته و ساخته مایکل کرایتون است، تولید و ساخته می‌شود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده جاناتان نولان و لیزا جوی است و جی جی آبرامز نیز به عنوان تهیه‌کننده در سریال Westworld حضور دارد.

پخش فصل دوم سریال Westworld که در ۱۰ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲ اردیبهشت امسال (۲۲ آوریل) آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده