// دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۶:۰۲

آلیسون جنی برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در اسکار 2018 شد

در جریان مراسم اسکار 2018، ماهرشالا علی جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را به بازیگر فیلم I,Tonya تقدیم کرد.

نودمین دوره از مراسم اسکار از دقایقی پیش کار خود را آغاز کرده است تا بهترین‌های سال ۲۰۱۷ میلادی پس از انتظاری طولانی که البته امسال طولانی‌تر از گذشته هم شد، مشخص شوند. این مراسم با اجرای جیمی کیمل، کمدین معروف در حال برگزاری است و حالا که مراسم به بخش اهدای جوایز رسیده است، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن نیز شناخته شد.

در این دوره از مراسم اسکار، اکتاویا اسپنسر پس از فیلم Hidden Figures، این‌بار برای دومین بار پیاپی با فیلم The Shape of Water نامزد دریافت این جایزه بود و از طرفی بازیگران مطرحی چون لوری مت‌کالف و لزلی منویل نیز برای آثار Lady Bird و Phantom Thread نامزد شدند. در کنار این سه نفر، آلیسون جنی از فیلم I,Tonya و مری جی بلایج از فیلم Mudbound نیز با حضور خود در میان کاندیدها، رقابت را سخت‌تر از قبل کرده بودند.

بر اساس آرای داوران آکادمی، آلیسون جنی از فیلم I,Tonya توانست در سال ۲۰۱۸ به جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن دست یابد. این برای اولین بار است که جنی برنده جایزه اسکار می‌شود. البته باید بگوییم که فیلم I,Tonya در شاخه بهترین بازیگر زن هم نامزدی دیگر دارد که باید دید می‌تواند در آن مورد نیز موفق عمل کند یا نه. با ادامه مراسم اسکار 2018 و پوشش خبری آن همراه زومجی باشید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده