نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال Westworld منتشر شد

شبکه HBO و مجله اینترتیمنت ویکلی تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال وست ورلد (Westworld) را منتشر کرده‌اند.

روز گذشته، سازندگان سریال Westworld شخصیت‌هایی که از اتفاقات فصل اول جان سالم به در برده‌اند و قرار است در فصل دوم این سریال بازگردند، رسما تایید و معرفی کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فصل دوم این سریال مورد انتظار منتشر شده است. مجله اینترتیمنت ویکلی شماره جدید خود را به سریال Westworld اختصاص داده و به همین منظور علاوه بر تصویر روی جلد اختصاصی از سریال، تصاویر جدیدی از فصل دوم این سریال را هم منتشر کرده است. در این تصاویر، شاهد حضور و بازگشت بسیاری از شخصیت‌های فصل اول سریال Westworld هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

New Westworld Season 2 Photos

ماه گذشته، شبکه HBO با انتشار یک تریلر، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Westworld را رسما تایید و اعلام کرد. پخش فصل دوم سریال Westworld که در ۱۰ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۱۸ (۲ اردیبهشت ۱۳۹۷) آغاز خواهد شد. این سریال بر اساس فیلمی به همین نام محصول سال ۱۹۷۳ که نوشته و ساخته مایکل کرایتون است، تولید و ساخته می‌شود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده جاناتان نولان و لیزا جوی است و جی جی آبرامز نیز به عنوان تهیه‌کننده در سریال Westworld حضور دارد. ماه مهر امسال، جاناتان نولان در یک مصاحبه گفت که ممکن است در فصل دوم این سریال شاهد پارک‌هایی در زمان قرون وسطی و روم باستان باشیم.

ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، اد هریس، جفری رایت، جیمز مارسدن، جیمی سیمپسون، شنون وودوارد، لوک همسورث، تسا تامپسون، سایمون کوارترمن، لوئیس هرتوم، آنجلا سارافیان، تلولا رایلی، لوئیس هرتوم، بردلی فیشر، جازمین ری و استیون آگ، از جمله بازیگرانی هستند که تاکنون بازگشت آن‌ها در فصل دوم سریال Westworld تایید و اعلام شده است. همچنین در فصل دوم این سریال قرار است شاهد حضور بازیگران جدیدی نیز باشیم. گوستاو اسکارشگورد، هیرویوکی سانادا، فارس فارس (Fares Fares)، بتی گابریل، جاناتان تاکر، کاتیا هربس و نیل جکسون، از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده