نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

معرفی شخصیت هایی که قرار است در فصل دوم سریال Westworld بازگردند

سازندگان سریال Westworld شخصیت‌هایی که قرار است در فصل دوم این سریال بازگردند، رسما تایید و معرفی کردند.

ادامه این مطلب ممکن است پایان فصل اول و بخش‌هایی از فصل دوم سریال Westworld را برای شما فاش کند

پس از پایان فصل اول سریال وست‌ ورلد (Westworld)، این سوال برای طرفدارن سریال به‌وجود آمد که کدام یک از شخصیت‌های سریال در فصل دوم باز خواهند گشت و کدام یک را دیگر قرار نیست در فصل جدید این سریال مشاهده کنیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت‌هایی که قرار است در فصل دوم سریال Westworld بازگردند، تایید و اعلام شده است. در مصاحبه با وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی، لیزا جوی و جاناتان نولان، سازندگان این سریال تایید کرده‌اند که کدامیک از شخصیت‌های سریال قرار است در فصل دوم این سریال بازگردند. با این حال، پیش از این شبکه HBO بازگشت بسیاری از این شخصیت‌ها را در فصل دوم سریال Westworld تایید کرده بود. نولان و جوی تایید کردند که شخصیت مرد سیاه پوش با بازی اد هریس و ویلیام با بازی جیمی سیمپسون در فصل دوم این سریال باز خواهند گشت.

Westworld

هریس اشاره کرد که مرد سیاه‌پوش کمی آسیب دیده است. همچنین بار دیگر به دوران جوانی شخصیت ویلیام و روزهای اول بازگشایی این پارک تفریحی بازخواهیم گشت و متوجه خواهیم شد که چگونه او نفوذ زیادی را در کمپانی دلوس به‌دست خواهد آورد. دو شخصیت السی هاگس (برنامه‌نویس) با بازی شنون وودوارد و اشلی استابس (رئیس بخش امنیتی) با بازی لوک همسورث، هر دو زنده هستند و در فصل دوم سریال Westworld باز می‌گردند، اما خطر بسیار بزرگی این دو شخصیت را تهدید می‌کند. السی هاگس در فصل اول این سریال ناپدید شد و اشلی استابس هم توسط قبیله میزبان بومیان آمریکایی دستگیر شده است. جوی گفت:

آن‌ها قطعا به‌جای بخش‌های مدیریتی پارک، به‌عنوان مهمان دنیای وست ورلد را تجربه خواهند کرد، اما مطمئن نیستم که این تجربه، تجربه لذت بخشی باشد.

Westworld

شخصیت شارلوت هیل با بازی تسا تامپسون که در اصل آنتاگونیست درون کمپانی محسوب می‌شود، دیگری شخصیتی است که در فصل دوم سریال Westworld زنده است و باز خواهد گشت، اما جوی گفت:

او هم مانند دیگران نیاز به رحم و بخشش میزبان‌ها دارد. او بازگشته و باعث ایجاد مشکلات بیشتری خواهد شد. او مانند یک شخصیت کنترل شده وارد بازی شطرنج فورد شد و پادشاهی او در حال سقوط است.

شخصیت لی سایزمور با بازی سایمون کوارترمن که نویسنده متکبر پارک است، کار خود را به‌عنوان گروگان شخصیت مِی با بازی تندی نیوتون، در فصل دوم سریال Westworld آغاز خواهد کرد. سایزمور توضیح داد:

او خود را در وضعیتی غیر معمول می‌بیند. او همیشه داستان‌های میزبان‌ها را ایجاد کرده، اما اکنون ظاهرا جای آن‌ها در داستان عوض شده است.

Westworld

همچنین گفته می‌شود که شخصیت پیتر ابرناثی با بازی لوئیس هرتوم که پدر دلورس با بازی ایوان ریچل وود است، در فصل دوم سریال Westworld به یک دارایی مهم و ارزشمند تبدیل خواهد شد. او بخشی از برنامه شارلوت هیل برای قاچاق اطلاعات از این پارک تفریحی بود که قرار بود در پایان فصل اول با قطار این پارک را ترک کند. شخصیت کلمنتاین پنی‌فیدر با بازی آنجلا سارافیان هم در فصل دوم این سریال باز خواهد گشت، اما در حال حاضر جزئیات بیشتری از نقش او در فصل دوم این سریال به اشتراک گذاشته نشده است. با این حال، EW اشاره می‌کند که اتفاقات پایان فصل اول سریال Westworld باعث می‌شود که کلمنتاین برای همیشه تغییر کند.

در پایان قرار است شاهد نسخه جوان شخصیت دکتر رابرت فورn باشیم که در فصل اول آنتونی هاپکینز نقش نسخه کهنسالی آن را بر عهده داشت و در پایان فصل اول توسط دلورس به قتل رسید. تصاویر رابرت فورد قرار است فلش بک به گذشته باشد، اما هنوز بازیگر نسخه جوان‌تر این شخصیت تایید و اعلام نشده است. ماه گذشته شبکه HBO با انتشار یک تریلر، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال Westworld را رسما تایید و اعلام کردپخش فصل دوم سریال Westworld که در ۱۰ قسمت تولید شده، از تاریخ ۲ اردیبهشت ۹۷ (۲۲ آوریل) آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده