نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

اکران فیلم Silver and Black به تاخیر خورد

جینا پرینس بایدوود، کارگردان فیلم سیلور و بلک (Silver and Black) در توییتر خود نوشت که فیلمنامه این اثر هنوز به اتمام نرسیده و اکران آن به تاخیر خورده است.

فیلم Venom (ونوم) اولین اثری بود که به‌عنوان یکی از اسپین آف‌های دنیای شخصیت اسپایدرمن معرفی شد. کمپانی سونی پیکچرز قصد دارد این اثر فوق‌العاده مورد انتظار را در ماه اکتبر سال جاری به روی پرده سینماها ببرد. مدتی بعد از معرفی فیلم ونوم، فیلم Silver and Black (سیلور و بلک) به‌عنوان دومین اسپین آف معرفی شد. این فیلم قرار است روی دو شخصیت فلیشیا هاردی ملقب به بلک کت و سیلور سیبلینوا ملقب به سیلور سیبل تمرکز داشته باشد. اگرچه این فیلم برای اکران در ماه فوریه سال ۲۰۱۹ (بهمن‌ماه ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده بود، اما حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون اعلام شده که تاریخ اکران این اثر به تاخیر خورده است.

این خبر ابتدا به واسطه گزارش سایت خبری The Hashtag Show اعلام شد. این سایت خبری در گزارش خود عنوان کرده که فیلم سیلور و بلک «برای مدت نامعلومی» به تاخیر خورده است. البته این موضوع آنچنان هم تعجب‌برانگیز و عجیب نبود؛ زیرا براساس برنامه‌ریزی‌ها، این تیم قرار بود کار تولید خود را ماه آینده آغاز کند و تا به امروز هنوز هیچ خبری از تیم بازیگری این پروژه منتشر نشده است. بعد از مدت کوتاهی که سایت The Hashtag Show این خبر را اعلام کرد، تاییدیه‌ای هم از سمت جینا پرینس بایدوود، کارگردان فیلم سیلور و بلک منتشر شد. این کارگردان در طی پاسخی خطاب به پست توییتری تیم مطبوعاتی The Hashtag Show توضیح داد که فیلمنامه این اثر توجه زیادی را لازم دارد و هنوز کار نوشتن آن به اتمام نرسیده است. او در این توییت خود نوشت:

هنوز در حال نوشتن فیلمنامه هستیم. تمامی این تاخیرها مربوط به ناقص بودن فیلمنامه است.

پروژه تولید فیلم Silver and Black ابتدا در ماه مارس سال ۲۰۱۷ معرفی شد. این فیلم تا به امروز، حضور چندین هنرمند را در تیم نویسندگی پروژه تولید خود دیده است. کریستوفر یاست نویسنده فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و لیزا جوی سازنده و تهیه کننده اجرایی سریال Westworld (وست ورلد) افرادی هستند که روی نسخه پیش‌نویس قبلی این فیلم کار کرده‌اند. ژنوا رابرتسون‌-دوورت نویسنده فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) و فیلم Tomb Raider (توم ریدر) و همچنین لیندزی بییر نویسنده فیلم Chaos Walking (هرج‌ومرج گام برمی‌دارد) در حال حاضر نویسندگی فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارند.

اگرچه کمپانی سونی پیکچرز در سال ۲۰۱۵ قراردادی با کمپانی والت دیزنی امضا کرد که طبق آن قرارداد، به شخصیت اسپایدرمن اجازه داده می‌شد تا در آثار دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد اما استودیو سابق یعنی همان سونی، هنوز حق و حقوق ساخت آثار مختلف براساس شخصیت‌های دیگر کتاب‌های کامیک شخصیت اسپایدرمن را در اختیار دارد. علاوه بر فیلم Silver and Black، کمپانی سونی پیکچرز در حال ساخت اثر اسپین آفی دیگری از دنیای این شخصیت است که Morbius: The Living Vampire (موربیوس: ومپایر زنده) نام دارد. 

شخصیت سیلور سیبلینوا مزدوری است که توسط تام دی‌فالکو، رون فرنز و جوزف روبنشتاین خلق شده و در کتاب کمیک «مرد عنکبوتیِ شگفت‌انگیز» شماره ۲۶۵ معرفی شد. او یک سرباز حرفه‌ای زن است که به شکار مجرمان جنگی می‌پردازد و به نظر درآمد سرزمین مادری وی، یعنی سیمکاریا، از طریق همین حرفه او تأمین می‌شود. شخصیت بلک کت نیز توسط مارو وولفمن و کیث پولارد خلق شده و در کتاب کمیک «مرد عنکبوتیِ شگفت‌انگیز» شماره ۱۹۴ معرفی شده است. شایعات خبر از این موضوع می‌دهند که فیلیشا هاردی/بلک کت قرار است تحت استخدام سیلور سیبلینوا دربیاید. آنتاگونیست فیلم هم طبق همان شایعات، شاید دانشمندی بی‌رحم با نام مندل استورم باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده