نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

جنیفر گارنر در سریال Camping شبکه HBO ایفای نقش خواهد کرد

بر اساس جدیدترین گفته‌ها جنیفر گارنر قرار است نقش اصلی مونث سریال Camping را ایفا کند. 

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون گفته می‌شود لینا دانم و جنی کانر، سازندگان سریال دخترها (Girls)، قرار است سریالی جدید را برای شبکه HBO تحت عنوان کمپینگ (Camping) با بازی جنیفر گارنر بسازند. این سریال قرار است بازگشت گارنر به تلویزیون در نقش اصلی پس از دوری ۱۲ ساله باشد. وی در کمپینگ قرار است نقش کاترین سیدل-باورز را ایفا کند. این سریال قرار است از هشت قسمت تشکیل شود و نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن را نیز دانم و کانر انجام خواهند داد.

کمپینگ بر اساس سریالی انگلیسی ساخته جولیا دیویس خواهد بود. این سریال داستان ۴۵امین تولد والت را روایت می‌کند که قرار بود آخر هفته‌ای پر از شادی و اتفاقات خوب در طبیعت باشد، اما این خواسته‌ی همسر کنترل‌کننده و سخت‌گیرش، کاترین، بود. وقتی افراد مختلف جمع می‌شوند تا همه به دل طبیعت بزنند، این آخر هفته به امتحانی بر ازدواج‌‎های پر از مشکل و کارهای اشتباه شخصیت‌های سریال تبدیل می‌شود.

کانر و دانم شخصیت کاترین را اینگونه توصیف کردند:

آشفته، سخت‌گیر و بسیار سرگرم‌کننده. شیوه کمدی جنیفر را خیلی دوست داریم و نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم چه چیزهایی به شخصیت کاترین اضافه می‌کند. داشتن او برای این سریال برای ما مثل یک رویاست. حالا فقط باید صحنه‌های جالب وی را بنویسیم.

کمپینگ اولین سریالی است که کانر و دانم پس از پایان سریال شش فصلی خود به نام دخترها در سال ۲۰۱۷ برای اچ بی او می‌نویسند. این سریال نامزد ۱۹ جایزه امی شد که دو بار برای بهترین سریال کمدی بود و دانم نیز دو دفعه نامزد بهترین بازیگر سریال کمدی شد.

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده