نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

نسخه سریالی فیلم Gone Baby Gone ساخته خواهد شد

براساس گزارش‌های جدید، به‌تازگی ساخت قسمت آزمایشی نسخه سریالی فیلم Gone Baby Gone ساخته بن افلک، در دستور کار شبکه فاکس قرار گرفته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه فاکس به‌تازگی ساخت نسخه سریالی فیلم Gone Baby Gone ساخته بن افلک را در دستور کار قرار داده است؛ اما در حال حاضر فعلا ساخت قسمت آزمایشی آن را در نظر دارد. براساس گزارش جدیدی که توسط سایت خبری هالیوود ریپورتر منتشر شده، فاکس برنامه‌های خود را برای ساخت قسمت آزمایشی (پایلوت) این مجموعه تلویزیونی تنظیم کرده و تصمیمش جدی است. داستان فیلمنامه نسخه سینمایی این سریال که با همین نام در سال ۲۰۰۷ اکران شده، براساس داستان کتاب محبوب و پرفروش دنیس لهان که با همین نام Gone Baby Gone و در سال ۱۹۹۸ عرضه شده، نوشته شده است.

رابرت لوین تهیه کننده و خالق آثاری چون سریال Black Sails (بادبان‌های سیاه)، سریال Touch (تماس) و سریال Human Target (هدف انسانی)، نویسندگی فیلمنامه قسمت آزمایشی این سریال را برعهده داشته است. بخش تلویزیونی کمپانی میرامکس (Miramax) در کنار رابرت لوین، تهیه کنندگی اجرایی این سریال و قسمت آزمایشی آن را برعهده دارد. جالب است بدانید که بخش سینمایی کمپانی میرامکس در سال ۲۰۰۷ تهیه کنندگی فیلم Gone Baby Gone را برعهده داشته است. این فیلم توسط بن افلک کارگردانی شده و برادر او یعنی کیسی افلک نقش شخصیت اصلی آن را برعهده داشته است.

دنیس لهان که نویسنده داستان کتاب اصلی است، در پروژه ساخت سریال Gone Baby Gone هم حضور داشته و نقش تهیه کننده اجرایی را برعهده خواهد داشت. این پروژه که کار خود را به طور رسمی آغاز کرده، هنوز در حال حاضر هیچ نام و نشان رسمی‌ای ندارد. داستان این فیلم و همچنین نسخه سریالی آن قصه کاراگاهان خصوصی به نام پاتریک کنزی و آنجلا جنرو را حکایت می‌کند. در طی این داستان، این دو کاراگاه اصلی به دنبال یک دختر که در شهر بوستون گمشده است، هستند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده