نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

انتشار اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری فصل هشتم سریال Game of Thrones

اخیرا اولین تصاویر از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فصل هشتم سریال Game of Thrones منتشر شده که ظاهرا اتفاق بزرگی را فاش می‌کند.

ادامه این مطلب ممکن است بخش مهمی از داستان فصل هشتم سریال Game of Thrones را برای شما فاش کند.

از زمانی که تئون گریجوی در فصل دوم سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) به خانواده استارک خیانت کرد، وینترفل و شمال وستروس وارد یک بحران بزرگ شد و در ادامه این شهر به دست خاندان بولتون افتاد و اوضاع برای آن سخت‌تر نیز شد. حال خاندان استارک به این شهر محبوب در دنیای وستروس بازگشته‌اند تا شاید اوضاع مثل سابق شود، اما طبق تصاویری که اخیرا از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فصل هشتم سریال Game of Thrones در مانی‌گلس کشور ایرلند شمالی منتشر شده، به نظر می‌رسد که اوضاع قرار است برای وینترفل بسیار سخت‌تر از گذشته نیز شود.

طبق اطلاعتی که منابع نزدیک به این صحنه منتشر کرده‌اند، بیش از ۲۰۰ بدلکار در این صحنه از سریال حضور داشته‌اند که در این صحنه قرار است شاهد یک نبرد بزرگ باشیم و بدیهی است که اوضاع اصلا برای مردم وینترفل خوب نیست. در پایان فصل هفتم سریال Game of Thrones مشاهده کردیم که سانسا، آریا، برن و سم در وینترفل حضور داشتند و جان اسنو به‌همراه دنریس تارگرین نیز در راه این شهر بودند. در این تصاویر شاهد یک آتش سوزی بزرگ نیز هستیم که ممکن است بخاطر حمله نیروهای دشمن به شهر باشد یا اینکه دو اژدهای دنریس در حال آتش زدن ارتش دشمن باشند. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Game of Thrones Season 8

Game of Thrones Season 8

Game of Thrones Season 8

Game of Thrones Season 8

این صحنه در روز ۲۶ ژانویه ۲۰۱۸ که جمعه هفته گذشته می‌شود، فیلمبرداری شده است و در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست. با این حال، انتظار می‌رود که در فصل هشتم سریال Game of Thrones شاهد نبردهای بسیار بزرگی و نبرد نهایی سریال باشیم. فصل هشتم این سریال که در واقع فصل پایانی سریال است، در ۶ قسمت تولید و منتشر خواهد شد. ماه گذشته، شبکه HBO رسما اعلام کرد که فصل هشتم این سریال قرار است در طول سال ۲۰۱۹ از این شبکه به‌روی آنتن برود. علاوه بر این، شبکه HBO تایید کرده است که دیوید بنیاف، دی.بی. وایس، دیوید ناتر و میگل ساپوچنیک، کارگردانی ۶ قسمت فصل هشتم سریال Game of Thrones را بر عهده خواهند داشت که هر شخص (بنیاف و وایس به‌صورت مشترک) دو قسمت فصل هشتم این سریال را کارگردانی خواهند کرد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده