نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۷

در مسابقه Super Bowl امسال باید منتظر نمایش چه فیلم هایی باشیم؟

طبق اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود که در مسابقه Super Bowl امسال شاهد نمایش تریلرهای مختلفی از جمله تریلر فیلم Cloverfield 3 باشیم.

یکشنبه هفته آینده ۵۲امین مسابقه سوپر بول (Super Bowl) که فینال مسابقات لیگ NFL است، برگزار خواهد شد و مانند هر سال قرار است پیش از بازی و بین دو نیمه‌ این مسابقه، تریلرها و تبلیغ‌های تلویزیونی جدیدی از برخی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۸ منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که قرار است شاهد انتشار اولین تریلر فیلم Cloverfield 3 (کلاورفیلد ۳) باشیم. هفته گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شبکه استریم نت فلیکس (Netflix) در حال مذاکره با کمپانی پارامونت برای به‌دست آوردن حقوق انتشار این فیلم است. حال به نظر می‌رسد که این توافق حاصل شده و طبق گفته منابع نزدیک به وب‌سایت ددلاین، این شبکه محبوب استریم احتمالا در نظر دارد تا در مسابقه Super Bowl امسال اولین تریلر دنباله جدید فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) را منتشر کند و این فیلم، یکی از نمایش‌های مهم این مسابقه خواهد بود.

Avengers: Infinity War

کمپانی یونیورسال نیز که در واقع کمپانی خواهر شبکه NBC، شبکه پخش کننده مسابقه Super Bowl است، نیز در نظر دارد تا تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) را منتشر کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که یونیورسال اولین تیزر تریلر فیلم Skyscraper (آسمان‌خراش) با بازی دواین جانسون را که دیگر فیلم تابستان سال ۲۰۱۸ این کمپانی است، در این مراسم منتشر کند. همچنین کمپانی پارامونت در نظر دارد تا اولین تریلر فیلم Mission Impossible: Fallout (ماموریت غیر ممکن: فال اوت) با بازی تام کروز، به‌همراه تبلیغ تلویزیونی جدید فیلم A Quiet Place (یک مکان آرام) با بازی امیلی بلانت و جان کرازینسکی (که کارگردان فیلم نیز هست)، در مسابقه Super Bowl امسال منتشر کند. یکی از این نمایش‌ها در پیش از مسابقه و دیگری در بین دو نیمه آن منتشر خواهد شد.

علاوه بر این، والت دیزنی در نظر دارد تا دو تبلیغ تلویزیونی با زمان‌های ۴۵ و ۳۰ ثانیه‌ای را در مسابقه Super Bowl منتشر کند. ممکن است که دیزنی هر دو زمانش را به فیلم‌های مارولی خود مثل فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) و فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) اختصاص دهد، اما این احتمال وجود دارد که یک زمان به یک فیلم مارولی این کمپانی و زمان دوم به فیلم A Wrinkle in Time (چین خوردگی در زمان) یا انیمیشن The Incredibles 2 (شگفت انگیزان ۲) اختصاص داده شود. در طی چند سال گذشته، شاهد انتشار تبلیغ تلویزیونی فیلم‌های اصلی مارول در تابستان، در این مسابقه بوده‌ایم و انتظار می‌رود که در مسابقه امسال نیز شاهد نمایش اولین تبلیغ تلویزیونی رسمی فیلم Avengers: Infinity War باشیم.

Jurassic World 2

فیلم Solo: A Star Wars Story (سولو: داستانی از جنگ ستارگان) دیگر فیلم تابستان سال ۲۰۱۸ والت دیزنی است که ممکن است شاهد نمایش اولین تیزر تریلر آن در مسابقه Super Bowl امسال باشیم. با این حال، شانس بسیار کمی وجود دارد که در این مسابقه اولین تریلر فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) منتشر شود و ممکن است که پیش یا پس از مسابقه امسال شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم باشیم. علاوه بر این، کمپانی‌هایی چون فاکس قرن بیستم، برادران وارنر و سونی پیکچرز نیز در مسابقه Super Bowl LII حضور ندارند و هیچ نمایشی را نخواهند داشت.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده