نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

کارگردان The Handmaid's Tale از شایعات مربوط به Star Wars می‌گوید

رید مورانو، کارگردان سریال سرگذشت ندیمه (The Handmaid's Tale)، شایعه‌های اخیر را که مربوط به ملاقات با مسئولان دنیای جنگ ستارگان (Star Wars) بود، رد کرد.

اخیرا گزارش شده بود رید مورانو که چند قسمت از مجموعه تلویزیونی‌ای تحسین‌شده و بسیار زیبا، یعنی سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) را کارگردانی کرده است، به‌تازگی ملاقاتی با رئیس کمپانی لوکاس فیلم یعنی کاتلین کندی داشته که همین باعث شیوع شایعات مختلفی شده است. شایعات بسیار زیادی حول محور این ملاقات مطرح شده بود، مبنی بر اینکه به احتمال زیاد این کارگردان جوان و البته بااستعداد قرار است یکی از قسمت‌های بعدی سری فیلم Star Wars (جنگ ستارگان) را کارگردانی کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در مصاحبه‌ای با IMDB که کوین اسمیت وظیفه میزبانی و مصاحبه آن را بر عهده داشت، رید مورانو هرگونه شایعه‌ای را رد کرد. او همچنین در ادامه، علاوه بر رد کردن این شایعات، سعی کرد هرگونه گمانه‌زنی‌ای را که ممکن است درباره نتیجه این ملاقات مطرح شده باشد انکار کند و توضیح داد که این ملاقات هیچ مورد خاصی نبوده است. او در این مصاحبه اینگونه حرف‌های خود را مطرح کرد:

من فکر می‌کنم که اینگونه صحبت‌ها فقط یک نوع گمانه‌زنی برای اینکه دقیقا چه اتفاقی افتاده، بوده است. من خیلی خوش‌شانس بودم که یک فرصت برای ملاقات با کاتلین کندی نصیب من شد. او دوست‌داشتنی‌ترین انسان روی زمین است.

پیتر دینکلیج که یکی از افرادی بود که در کنار مورانو حضور داشت، مدام سعی داشت از صحبت‌های خود مورانو استفاده کند و سر به سر او بگذارد. در ادامه این مصاحبه، دینکلیج از او پرسید که آیا قرار است در آینده قسمتی از سری فیلم جنگ ستارگان را کارگردانی کند یا خیر که این کارگردان اینگونه پاسخ این سوال را داد:

نه قرار نیست این اتفاق بیفتد... امکانش هست که دیگر شما بیشتر از این آتش اینگونه شایعات را تقویت نکنید؟ آن ملاقات، فقط یک دیدار معمولی بود و بس و این تنها چیزی است که من می‌توانم بگویم. کاتلین فوق‌العاده بود و به نظرم یکی از باهوش‌ترین افراد در نوع خودش است. او درست مثل، یک بت است.

البته دینکلیج تنها قصدش از این سوال، یک شوخی بود که خودش هم عنوان کرد که من تنها به این خاطر این سوال را پرسیدم تا اگر قرار است قسمتی را کارگردانی کنی، من نقشی برای خودم کنار بگذارم. او باز هم در ادامه به شوخی گفت: «من تنها یک نقش می‌خواهم!»

اگرچه در طی این مصاحبه مورانو تمام تلاش خود را کرد که تمامی این شایعات و گمانه‌زنی‌ها را رد کند، اما حس مرموزی که در لحن پاسخ دادن او وجود داشت، باز هم نمی‌تواند تمام این گمانه‌زنی‌ها را از بین ببرد؛ بلکه همچنان این احتمال باقی می‌ماند که او قرار است در آینده یکی از قسمت‌های بعدی جنگ ستارگان را کارگردانی کند. اگرچه او شایعات را تایید نکرد، اما طوری هم صحبت نکرد که به طور قطعی هر احتمالی در ذهن طرفداران از بین برود. به‌خصوص از آن جایی که کاتلین کندی در گفتگویی عنوان کرده که دوست دارد تا جایی که امکان آن وجود دارد، کارگردانان زن بیشتری را در رأس پروژه‌هایی ببیند که داستان آن، جریانات کهکشانی را بازگو می‌کند، این احتمال قوی‌تر هم می‌شود.

در حال حاضر، فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم) در حال طی کردن مراحل تولید خود است و توسط جی. جی. آبرامز کارگردانی می‌شود. از طرف دیگر رایان جانسون که فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) را کارگردانی کرده، قرار است در آینده‌ای نزدیک، اولین قسمت از سه گانه جدید جنگ ستارگان را کارگردانی کند. پس اگر هم قرار باشد که رید مورانو قسمتی از مجموعه جنگ ستارگان را کارگردانی کند، حالا حالاها این اتفاق عملی نخواهد شد.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده