نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

تایید پخش فصل سوم True Detective در سال ۲۰۱۹

شبکه HBO به صورت رسمی تایید کرد که فصل سوم سریال Ture Detective در سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد.

سریال True Detective، یکی از سریال‌های شبکه اچ‌بی‌او بود که فصل اول آن با موفقیت بسیار زیادی روبه‌رو شد اما فصل دوم آن نتوانست آنطور که باید، طرفداران را راضی کند. اما عدم موفقیت فصل دوم، باعث نشد شبکه HBO، ساخت این سریال را لغو کند و فصل سوم آن را تایید کرد. با اینکه بسیاری حدس می‌زدند که فصل سوم سریال در سال ۲۰۱۸ پخش شود، این شبکه اعلام کرد که تا سال ۲۰۱۹، نباید منتظر فصل سوم سریال True Detective بود. ماهارشالا علی، بازیگر برنده اسکار به همرا استیون دورف و کارمن اجوگو در فصل سوم سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

کار تولید فصل سوم True Detective از ماه آینده آغاز خواهد شد. کیسی بلویز، رئیس بخش برنامه‌ریزی HBO، اخیرا در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت پلی‌لیست داشته است، این خبر را اعلام کرد و گفت که آنها نمی‌توانستند کار ساخت فصل سوم سریال را در سال ۲۰۱۸ به اتمام برسانند. فصل سوم سریال، دقیقا مانند دو فصل قبل، داستان یک جنایت حل نشده را روایت می‌کند. علی در این سریال، نقش کارآگاهی را در ایالت آرکانزاس ایفا می‌کند. دورف، نقش همکار علی را ایفا می‌کند و اجوگو، نقش یک معلم محلی را ایفا می‌کند که به نحوی به پرونده دو کودک گم‌شده متصل است. نکته جالب در رابطه با فصل سوم سریال، این است که نیک پیتزالاتو،‌ خالق سریال، در این فصل برخی از قسمت‌ها را نیز کارگردانی خواهد کرد و در نویسندگی آن نیز دست خواهد داشت.

با این تفاسیر، سال ۲۰۱۹ سال بسیار شلوغی برای شبکه HBO خواهد بود. چندی پیش بود که به صورت رسمی اعلام شد فصل نهایی سریال Game of Thrones نیز در سال ۲۰۱۹ از این شبکه پخش خواهد شد.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده