نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۵

اولین تصویر رسمی فیلم Venom این هفته منتشر خواهد شد

طبق اطلاعاتی که برنامه IGN First منتشر کرده، در تاریخ نامشخصی در این هفته اولین تصویر رسمی فیلم Venom منتشر خواهد شد.

از ماه آبان امسال، فیلمبرداری و تولید فیلم ونوم (Venom) رسما آغاز شده و تصاویر متعددی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم نیز منتشر شده استحال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فیلم Venom به‌زودی منتشر خواهد شد. برنامه IGN First که مدتی می‌شود تصاویر و تریلر فیلم‌ها و انیمیشن‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۸ را منتشر می‌کند، تایید و اعلام کرده است که در طی این هفته اولین تصویر رسمی این فیلم را منتشر خواهد کرد. با این حال، هنوز مشخص نیست که این محتوا تنها قرار است یک تصویر یا پوستر ساده یا حتی یک تریلر بسیار کوتاه باشد، اما می‌توان انتظار داشت که برای اولین بار ظاهر رسمی شخصیت ونوم با بازی تام هاردی را در فیلم مستقل این شخصیت مشاهده کنیم.

Agent Venom

با این حال، با توجه به اینکه هنوز فیلمبرداری فیلم Venom به پایان نرسیده است و حداقل تا یک یا دو ماه آینده ادامه خواهد داشت، کمی بعید به نظر می‌رسد که اولین تریلر این فیلم به این زودی منتشر شود. با وجود این، انتظار می‌رود که علاوه بر انتشار اولین تصویر و احتمالا پوستر رسمی فیلم Venom، اولین اطلاعات رسمی این فیلم از جمله خلاصه داستان و فهرست رسمی بازیگران نیز منتشر شود. تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (احتمالا انه وینگ که همسر سابق ادی براک است)، رید اسکات در نقش یک دکتر، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که گفته می‌شود در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. با این حال، سونی پیکچرز تا به امروز تنها حضور هاردی را در این فیلم رسما تایید و اعلام کرده است.

علاوه بر این، ماه گذشته اعلام شد که سونی پیکچرز در حال مذاکره با وودی هارلسون برای بازی در یک نقش نامشخص در فیلم Venom استفیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است. علاوه بر این، برنامه IGN First قرار است تصاویر رسمی جدیدی از فیلم The New Mutants (میوتنت‌های جدید) را نیز طی این هفته منتشر کند. انتظار می‌رود که این برنامه تریلر جدید این فیلم مورد انتظار بهار سال آینده را منتشر کند.

The New Mutants

فیلم The New Mutants قرار است در تاریخ ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ (۲۴ فروردین ۱۳۹۷) به کارگردانی جاش بون، به روی پرده‌های سینما برود. میسی ویلیامز در نقش ولفسبین (Wolfsbane)، آنا تیلور جوی در نقش مجیک (Magik)، هنری زاگا در نقش سان‌اسپات (Sunspot)، بلو هانت در نقش میراژ (Mirage)، چارلی هیتون در نقش کنون‌بل (Cannonball) و آلیس براگا در نقش دکتر سیسیلیا ریز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم The New Mutants حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده