نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

فیلمبرداری فیلم Venom آغاز شد

کمپانی سونی پیکچرز با انتشار تصویری از تام هاردی، از شروع تولید و فیلمبرداری فیلم مورد انتظار ونوم (Venom) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پس از تاخیری کوتاه و کمتر از یک سال تا اکران فیلم Venom، کمپانی سونی پیکچرز با انتشار تصویری از شروع تولید و فیلمبرداری این فیلم مورد انتظار خبر داد. در این تصویر که از اولین روز فیلمبرداری این فیلم منتشر شده، تام هاردی دیده می‌شود که در حال آماده شدن برای حضور در جلوی دوربین فیلمبرداری است. سونی در حال حاضر اطلاعات بیشتری را در ارتباط با این فیلم منتشر نکرده و تنها می‌دانیم که هاردی قرار است نقش ادی براک ملقب به ونوم را در فیلم Venom بازی کند و شخصیت مرد عنکبوتی نیز قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Tom Hardy in Venom

تا به امروز فهرست رسمی بازیگران فیلم Venom منتشر نشده است، اما طبق شایعات و خبرهایی که از این فیلم منتشر شده است، انتظار می‌رود که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (احتمالا انه وینگ که همسر سابق ادی براک است)، رید اسکات در نقش یک دکتر، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، باشیم. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. گفته می‌شود که شخصیت کارنیج (Carnage) قرار است شخصیت شرور و منفی اصلی این فیلم باشد، اما سونی تاکنون این خبر را تایید یا تکذیب نکرده و بازیگر این نقش نیز معرفی نشده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده