نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۷

انتشار تصاویر جدید از پشت صحنه فیلمبرداری فیلم Venom

تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فیلم مورد انتظار ونوم (Venom) منتشر شده که در آنها تام هاردی دیده می‌شود.

از اوایل این ماه، فیلمبرداری و تولید فیلم Venom در استودیو فیلمسازی پاین وود آتلانتا رسما آغاز شد و حال پس از دو هفته از شروع فیلمبرداری این فیلم، تصاویر جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم در آتلانتا منتشر شده است. در تمامی این تصاویر تنها تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک ملقب به ونوم دیده می‌شود که در حال بازی جلوی دوربین است. همچنین صفحه رسمی توییتر فیلم Venom یک تصویر رسمی دیگر از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری این فیلم منتشر و اعلام کرد که دومین هفته فیلمبرداری این فیلم به پایان رسیده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Venom Movie BTS

Venom Movie BTS

در این تصاویر، هاردی بخشی از دست خود را بسته است که گفته می‌شود ممکن است به‌خاطر زخم‌های ناشی از سیمبیوت باشد. با این حال، هنوز مشخص نیست که خالکوبی‌های متعدد هاردی در فیلم Venom حذف خواهند شد یا قرار است بخشی از شخصیت ادی براک باشد. تاکنون اطلاعات رسمی از داستان و اتفاقات این فیلم منتشر نشده است و تنها شایعات متعددی در مورد این فیلم وجود دارد. طبق جدیدترین شایعه، فیلم Venom بر اساس داستان کامیک Venom: Lethal Protector که یک داستان فرعی از مجموعه مرد عنکبوتی است، ساخته می‌شود که گروهی که استخدام شده‌اند، تلاش می‌کنند تا ادی براک را شکار و احتمالا به سیمبیوت دست پیدا کنند. پس از آن براک به سان فرانسیسکو فرار می‌کند.

تا به امروز سونی فهرست رسمی بازیگران فیلم Venom را منتشر نکرده است، اما طبق شایعات و خبرهایی که از فیلم منتشر شده است، انتظار می‌رود که در این فیلم شاهد حضور بازیگرانی چون ریز احمد در یک نقش نامشخص، میشل ویلیامز در نقش وکیل و بازپرس منطقه (احتمالا انه وینگ که همسر سابق ادی براک است)، رید اسکات در نقش یک دکتر، اسکات هیز در یک نقش نامشخص و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، باشیم. کارگردانی فیلم Venom بر عهده روبن فلیشر، کارگردان فیلم سرزمین زامبی‌ها (Zombieland) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه اصلی این فیلم بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است.

فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده