نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۱۵

فصل 6 سریال Prison Break رسما تایید شد

شبکه فاکس رسما فصل 6 سریال Prison Break (فرار از زندان) را تایید کرد.

از چند وقت پیش شایعه‌های مختلفی در رابطه با فصل ۶ سریال فرار از زندان به گوش می‌رسید. چندی پیش بود که دامینیک پرسل، بازیگر این سریال، با انتشار متن و تصویری در حساب اینستاگرام خود فصل ششم را تایید کرد و کناره‌گیری ونتورت میلر از جهان Arrowverse هم نشانه دیگری بود که طرفداران فرار از زندان، آن را به ساخته شدن فصل ششم این سریال مربوط می‌دانستند.

با این حال امروز و در جدید‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه فاکس رسما فصل ششم این سریال را تایید کرده است. مایکل تورن، رییس بخش سرگرمی‌های فاکس، ضمن اعلام این خبر گفته که هیجان بسیار زیادی برای ادامه این سریال محبوب دارد و از طرف دیگر، فصل ۶ سریال کاملا متفاوت از آن چیزی خواهد بود که طرفداران تا به امروز دیده‌اند و این سریال، در فصل جدید حس و حال متفاوتی خواهد داشت. البته اطلاعات بیش‌تری در این مورد ارائه نشد و تورن فقط اعلام کرد که تمامی عوامل ساخت این سریال از ساخته شدن فصل ششم آن هیجان‌زده هستند و البته روند تولید فصل ششم سریال، هنوز در مراحل اولیه قرار دارد.

قطعا تایید شدن فصل ششم سریال فرار از زندان خبر خوبی برای طرفداران مجموعه است؛ چرا که بین فصل چهار و پنج این سریال، وقفه‌ای در حدود هشت سال وجود داشت، ولی به نظر می‌رسد که طرفداران دیگر لازم نیست در این حد منتظر بمانند. البته به اعتقاد بسیاری از منتقدین، فصل پنج سریال Prison Break که سال گذشته پخش شد، در حد و اندازه‌های فصل‌های قبلی نبود و باید منتظر ماند و دید که آیا فصل ششم از این نظر عملکرد بهتری خواهد داشت یا خیر.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده