نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۵

انتشار تصاویر جدید و اولین اطلاعات از داستان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom

کمپانی یونیورسال تصاویر جدیدی ‌را به‌همراه اولین اطلاعات از داستان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom منتشر کرده است.

فردا شب قرار است اولین تریلر رسمی فیلم مورد انتظار دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده (Jurassic World: Fallen Kingdom) منتشر شود و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال اولین اطلاعات از داستان این فیلم را منتشر کرده است. به نوعی دنباله فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) قرار است در یک مسیر متفاوت از ساخت یک پارک پر از دایناسور قدم بردارد که کمی عجیب و دیوانه‌وار به نظر می‌رسد. در مصاحبه با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی، برایس دالاس هاوارد، بازیگر نقش کلیر دارنینگ، اطلاعاتی از داستان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom و شخصیت او در این فیلم را به اشتراک گذاشته است. با توجه به صحبت‌های هاوارد، به نظر می‌رسد که دو شخصیت کلیر و اوون مسیر متفاوتی را پس از اتفاقات فیلم Jurassic World در پیش گرفته‌اند. هاوارد گفت:

کلیر یک سازمان حمایت از دایناسورها را تاسیس می‌کند و این گروه به دنبال پیدا کردن راهی هستند تا این دایناسورها را بگیرند و از جزیره خارج کنند. او همچنین باید به اوون گریدی با بازی کریس پرت، بفهماند که این اتفاق رخ خواهد داد و او نیز باید جزیره را تخلیه کند.

با وجود اینکه اولین اطلاعات از داستان فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom چندان شفاف به نظر نمی‌رسد، اما آتفشانی که در جزیره وجود دارد، امنیت دایناسورها را به خطر انداخته است و تا پیش از فوران آن باید آن‌ها از جزیره تخلیه شوند. به نظر می‌رسد که اولویت این فیلم زنده ماندن دایناسورها است. همچنین اتفاقات این فیلم قرار است چند سال پس از اتفاقات فیلم Jurassic World که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، جریان داشته باشد و در حال حاضر یک آتشفشان در جزیره ایزلا نوبلار باقی مانده که در آستانه فوران است. علاوه بر این، یونیورسال سه تصویر جدید از فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom را منتشر کرده است که در یک تصویر شاهد یک دایناسور باریونیکس (Baryonyx) هستیم و در دو تصویر دیگر اوون گریدی با یک بچه رپتور دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این سه تصویر را مشاهده کنید:

Jurassic World: Fallen Kingdom

Jurassic World: Fallen Kingdom

Jurassic World: Fallen Kingdom

با این حال، هنوز مشخص نیست که چرا باید یک پارک پر از دایناسور را در جزیره‌ای ساخت که در آن یک آتشفشان وجود دارد و ممکن است که امنیت مردم و دایناسورها را به خطر بیندازد، اما شاید بهتر است اکنون سوالی نپرسیم و تنها بگذاریم که این اتفاق رخ دهد و مجموعه پارک ژوراسیک (Jurassic Park) در یک مسیر نسبتا متفاوت‌تر از گذشته قدم بردارد. سال گذشته، کالین ترورو، تهیه‌کننده اجرایی فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom، در یک مصاحبه گفت که این فیلم از قسمت اول آن ترسناک‌تر و دلهره‌آورتر خواهد بود و احتمالا منظور او همین موضوع بوده است. ترورو به‌همراه درک کانلی کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است.

فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom به کارگردانی آنتونیا بایونا، برای اکران در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. کریس پرت، برایس دالاس هاوارد، جف گلدبلوم، جیمز کرامول، دنیلا پیندا، توبی جونز، ریف اسپال و جاستیس اسمیت از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. روز گذشته نیز دو تیزر دیگر از فیلم Fallen Kingdom منتشر شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده