نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

جود لاو به جمع بازیگران فیلم Captain Marvel اضافه شد

طبق خبرهای منتشر شده، جود لاو برای بازی در فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) در حال انجام مذاکرات نهایی با مارول (Marvel) است.

فیلم Captain Marvel، اولین فیلم ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول با محوریت شخصیت زن است که قرار است پیش از اکران فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) منتشر شود و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Captain Marvel اضافه شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، جود لاو در حال انجام مذاکرات نهایی با کمپانی مارول استودیو (Marvel Studios) است و او به توافقات اولیه نیز با این کمپانی دست یافته و احتمالا به‌زودی حضور لاو در این فیلم رسمی خواهد شد. لاو قرار است نقش دکتر والتر لاوسون را در فیلم Captain Marvel بازی کند که طرفداران دنیای کامیک این شخصیت را بیشتر با نام مار-ول (Mar-Vell) می‌شناسند. ورایتی اضافه کرد که گزینه اول مارول برای این نقش کیانو ریوز بوده، اما او پیشنهاد مارول را برای بازی در این فیلم رد کرده است.

Mar-Vell

در دنیای کامیک، شخصیت مار-ول از نژاد بیگانه کری (Kree) است و او همچنین مربی و راهنمای شخصیت کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول نیز هست که در فیلم Captain Marvel بری لارسون قرار است نقش این شخصیت را بازی کند. ماه گذشته شایعه‌ای منتشر شد مبنی بر اینکه بن مندلسون قرار است نقش شرور و منفی این فیلم را بازی کند و حال ورایتی تایید کرده که مندلسون برای بازی در نقش شرور و منفی اصلی این فیلم با مارول قرارداد همکاری امضا کرده است. با این حال، هنوز نام و اطلاعات شخصیت شرور و منفی فیلم Captain Marvel تایید و اعلام نشده است. علاوه بر این، ساموئل ال جکسون نیز برای بازی در نقش نیک فیوری، در این فیلم باز خواهد گشت.

پیش از این در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگو امسال، مارول استودیو اعلام کرد که اتفاقات فیلم Captain Marvel در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان خواهد داشت و این شخصیت قرار است با گروه قدیمی اسکرالز (Skrulls) در این فیلم مبارزه کند. همچنین اولین تصاویر مفهومی از شخصیت کاپیتان مارول و گروه اسکرالز در این فیلم نیز منتشر شده است. علاوه بر این، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو نیز اخیرا تایید کرده که در فیلم Captain Marvel قرار است شاهد نبرد بین دو نژاد اسکرالز و کری (دیگر نژاد بیگانه دنیای سینمایی مارول) باشیم. با توجه به این خبرها، به نظر می‌رسد که شخصیت مار-ول قرار است بخش مهمی از این فیلم را تشکیل دهد.

Sherlock Holmes

علاوه بر حضور در فیلم Captain Marvel و دنیای سینمایی مارول، جود لاو قرار است در دنیای جادوگری جی کی رولینگ نیز حضور داشته باشد. لاو قرار است نقش دامبلدور جوان را در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌انگیز: جرایم گریندل والد) که فیلم فرعی مجموعه هری پاتر (Harry Potter) است، بازی کند. کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی این فیلم بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است، اما در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، در حال بازنویسی است.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده