نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۵

سریال Hitman در دست ساخت است

شبکه هولو (Hulu) در حال ساخت سریالی بر اساس مجموعه بازی‌های مخفی کاری و محبوب هیتمن (Hitman) است.

پس از ساخت و انتشار دو اقتباس سینمایی ناموفق از مجموعه هیتمن، حال این مجموعه قرار است شانس خود را این بار در تلویزیون امتحان کند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس ۲۱ و شبکه Hulu توافقی برای ساخت سریالی تلویزیونی بر اساس مجموعه بازی‌های هیتمن امضا کرده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کار نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) سریال Hitman بر عهده دریک کولستاد خواهد بود. او همچنین به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال حضور خواهد داشت. کولستاد بیشتر برای نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick (جان ویک) و فیلم John Wick: Chapter 2 (جان ویک: قسمت ۲) شناخته شده است.

Hitman

همچنین کولستاد کار نوشتن فیلمنامه فیلم John Wick: Chapter Three (جان ویک: قسمت سوم) را نیز بر عهده دارد و در سریال The Continental (کانتیننتال) که قرار است یک سریال فرعی و پیش درآمد بر اساس مجموعه جان ویک باشد، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسنده حضور خواهد داشت. همچنین چاک گوردون و آدریان آسکاریاه که در فیلم Htiman محصول سال ۲۰۰۷ و فیلم Hitman: Agent 47 (هیتمن: مامور ۴۷) محصول سال ۲۰۱۵ حضور داشته‌اند، نیز به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در سریال Hitman حضور دارند. مجموعه بازی‌های هیتمن داستان یک قاتل حرفه‌ای و بسیار مرموز را که تنها با نام مامور ۴۷ شناسایی می‌شود، روایت می‌کند.

جدیدترین نسخه بازی Hitman به شکل اپیزودیک در ۶ قسمت تولید و در طول سال ۲۰۱۶ منتشر شد و استودیوی سازنده این بازی در حال ساخت نسخه جدید و فصل دوم این بازی است. ددلاین در پایان اضافه کرد سریال Hitman که قرار است از شبکه هولو منتشر شود، شباهت زیادی به شخصیت و داستان بازی اصلی آن خواهد داشت و قرار است یک سریال وفادارانه بر اساس این مجموعه باشد. با این حال، سریال Hitman اولین سریالی نیست که قرار است بر اساس یک بازی ساخته و منتشر شود. پیش از این، سریال‌هایی انیمیشنی بر اساس مجموعه بازی‌های محبوبی چون سوپر ماریو بروس (Super Mario Bros)، افسانه زلدا (The Legends of Zelda)، سونیک خارپشت (Sonic The Hedgehog) و Donkey Kong Country تولید و منتشر شده بودند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده