نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

الی کندریک احتمالا در فصل هشتم سریال Game of Thrones باز نخواهد گشت

الی کندریک، بازیگر نقش میرا در مصاحبه جدید خود گفت که او از بازگشت این شخصیت در فصل هشتم سریال Game of Thrones خبر ندارد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که قرار است یکی از شخصیت‌های چهار فصل گذشته سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) در فصل هشتم آن باز نگردد. الی کندریک، بازیگر نقش میرا رید در مصاحبه جدید خود گفت که او احتمالا در فصل هشتم این سریال حضور نخواهد داشت. در مصاحبه با وب‌سایت مترو، کندریک فاش کرد که هنوز در مورد بازگشت یا عدم بازگشتش در فصل هشتم سریال Game of Thrones چیزی نمی‌داند. زمانی که از این بازیگر ۲۷ ساله پرسیده شد که آیا میرا رید در فصل هشتم این سریال باز خواهد گشت یا خیر، او گفت امیدی ندارد که کسی از شبکه با او تماس بگیرند. کندریک گفت:

تا آنجایی که می‌دانم، نه. این خنده‌دار است بخاطر اینکه همیشه از خودم می‌پرسم که چه اتفاقی رخ خواهد داد؟ آیا شما در فصل هشتم حضور دارید؟ و حقیقت این است که واقعا نمی‌دانم. من فعلا منتظر تماس تلفنی آن‌ها هستم و پس از آن متوجه خواهم شد، اما آن‌ها هنوز با من تماس نگرفته‌اند، بنابراین نمی‌دانم. من به‌زودی خواهم فهمید که بخشی از فصل هستم خواهم بود یا خیر، اما در حال حاضر کسی به من در مورد این موضوع اطلاع نداده است، بنابراین من هنوز باید حضور یا عدم حضور خودم را کشف کنم.

Game Of Thrones Ellie Kendrick

در حال حاضر بسیار بعید است که فصل هشتم سریال Game of Thrones که فصل پایانی آن خواهد بود، زودتر از سال ۲۰۱۹ از شبکه HBO به‌روی آنتن برود. با این حال، به‌نظر می‌رسد که این شبکه فعلا در حال جمع آوری بازیگران اصلی برای حضور در محل تولید و فیلمبرداری فصل هشتم این سریال است و ممکن است که فعلا دلیلی برای حضور کندریک در سر صحنه فیلمبرداری نباشد و او در ادامه به جمع بازیگران فصل هشتم اضافه شود. شخصیت میرا اولین‌بار در فصل سوم سریال Game of Thrones معرفی شد و طرفداران سریال او را بیشتر به‌عنوان کسی که همیشه از بران استارک با بازی ایزاک همپستید-رایت، دفاع می‌کرد، به یاد می‌آورند. با این وجود، بسیاری از طرفداران وستروس دوست دارند که سرنوشت این شخصیت را در پایان سریال بدانند.

Game Of Thrones Ellie Kendrick

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از اتفاقات فصل‌های گذشته سریال Game of Thrones را برای شما فاش کند

میرا بخش زیادی از حضور خود را در سریال Game of Thrones، در آن سوی دیوار با بران استارک گذرانده است و در طی این راه سخت، برادر خود را نیز از دست داد. اما مهم‌ترین بخش حضور این شخصیت به فصل ششم این سریال و قسمت The Door باز می‌گردد که در این قسمت میرا مسئولیت حمل بران را بر عهده گرفت و هودور در یک صحنه بسیار غم‌انگیز خودش را فدا کرد. در طی فصل هفتم سریال Game of Thrones، شخصیت میرا بازگشت و بران استارک را از آن سوی دیوار عبور داد و او را تا وینترفل حمل کرد. پس از آن، میرا تصمیم گرفت که راه خود را از بران جدا کند، اما بران با نشان دادن واکنشی کاملا سرد و بی‌تفاوت نسبت به این موضوع، بسیاری را غافلگیر کرد. با این حال، طرفداران امید داشتند که کندریک برای فصل هشتم بازگردد و بار دیگر به بران یا به نیروهای شمال کمک کند. 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده