نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۸

بن مندلسون احتمالا نقش منفی فیلم Captain Marvel را بازی خواهد کرد

گفته می‌شود که مارول استودیو در نظر دارد تا بن مندلسون را برای بازی نقش شرور و منفی اصلی فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) استخدام کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است شاهد حضور بن مندلسون در فیلم Captain Marvel باشیم. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، مندلسون در حال مذاکره با کمپانی مارول استودیو برای حضور در این فیلم مورد انتظار است. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش احتمالی او در این فیلم فاش شده و در صورت توافق، مندلسون قرار است نقش شرور و منفی اصلی فیلم Captain Marvel را بازی کند و طبق اطلاعاتی که منتشر شده است به نظر می‌رسد که او قرار است نقش رهبر گروه اسکرالز (Skrulls) را بر عهده داشته باشد. علاوه بر مندلسون، تاکنون حضور بری لارسون در نقش کارول دانورز/کاپیتان مارول و ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، در فیلم Captain Marvel تایید شده است.

کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. این دو کارگردان بیشتر برای کارگردانی فیلم Mississippi Grind شناخته شده‌اند که در این فیلم با مندلسون نیز همکاری کرده‌اند. کار نوشتن فیلمنامه ابتدایی فیلم Captain Marvel بر عهده مگ لفاوه و نیکول پرلمن بوده است، اما در حال حاضر فیلمنامه این فیلم توسط ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Tomb Raider (توم ریدر)، در حال بازنویسی است. فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel قرار است از ماه ژانویه ۲۰۱۸ (دی-بهمن ۱۳۹۶) آغاز شود. مدتی پیش نیز مارول از استخدام سانیا میلکوویچ هیز، طراح لباس فیلم Star Trek Beyond (پیشتازان فضا: فراتر)، برای طراحی لباس شخصیت‌های این فیلم خبر داده بود.

The Dark Knight Rises

مندلسون بیشتر برای بازی در سریال Bloodline (بلادلاین) شناخته شده است. او همچنین در فیلم‌هایی چون شوالیه تاریکی برمی‌خیزد (The Dark Knight Rises)، کشتار با لطافت (Killing Them Softly)، مکانی آن سوی کاج‌ها (The Place Beyond the Pines) و روگ وان:داستانی از جنگ ستارگان (Rogue One: A Star Wars Story)، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. فیلم Darkest Hour (سیاه‌ترین ساعت)، فیلم بعدی مندلسون است که در دسامبر امسال (دی‌ماه) اکران خواهد شد. فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) و فیلم Robin Hood: Origins (رابین هود: خاستگاه)، دیگر فیلم‌های بعدی مندلسون هستند که قرار است در طی سال ۲۰۱۸ منتشر شوند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده