نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

فیلمبرداری فیلم X-Force احتمالا از سال ۲۰۱۸ آغاز می شود

جاش برولین در مصاحبه جدید خود گفت که فیلمبرداری و تولید فیلم ایکس‌-‌فورس (X-Force) احتمالا از سال ۲۰۱۸ آغاز خواهد شد.

اوایل این هفته، کمپانی فاکس قرن بیستم از به پایان رسیدن فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) خبر داد. در این فیلم قرار است شاهد معرفی شخصیت کیبل با بازی جاش برولین باشیم که رهبری گروه X-Force را بر عهده دارد و این فیلم قرار است زمینه برای ساخت فیلم فرعی دیگری از مجموعه مردان ایکس (X-Men) را ایجاد کند. علاوه بر فیلم X-Force، کمپانی فاکس قرن بیستم برنامه‌هایی برای ساخت فیلم Deadpool 3 (ددپول ۳) و فیلم Gambit (گامبیت) نیز دارد که اخیرا تایید شده که فیلم Gambit قرار است در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) اکران شودماه گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم کارگردان و نویسنده فیلم X-Force را انتخاب و رسما معرفی کرد.

Cable in Deadpool 2

طبق گفته این کمپانی، درو گادرد، کارگردان فیلم The Cabin in the Woods (کلبه‌ای در جنگل)، کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم X-Force را بر عهده گرفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جاش برولین تاریخ احتمالی شروع فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار را اعلام کرده است. در مصاحبه با وب‌سایت کولیدر، برولین در مورد نقش جدید خود در دنیای X-Men و‌ آینده شخصیت کیبل صحبت کرد. او در این مصاحبه گفت شخصیت کیبل قرار است در سه فیلم از جمله فیلم X-Force، حضور داشته باشد و در مورد آن بسیار هیجان زده است. اگرچه به نظر نمی‌رسد قرار باشد فیلمی مستقل براساس این شخصیت ساخته شود، اما ظاهرا قرار است خیلی زود شاهد دومین حضور این شخصیت محبوب در دنیای X-Men باشیم. برولین گفت:

من فکر می‌کنم که فیلمبرداری و تولید فیلم X-Force سال آینده یا مدت کوتاهی پس از آن آغاز خواهد شد. این موضوع به خیلی چیزها به‌خصوص اینکه فیلم Deadpool 2 چگونه عمل خواهد کرد، بستگی دارد؛ اما من فکر نمی‌کنم که خیلی تغییری در برنامه از پیش تعیین شده ایجاد شود. در حال حاضر، درو گادرد درگیر پروژه است و در این پروژه حضور دارد. من می‌دانم او و رایان همدیگر را ملاقات کرده‌اند و من هم یک‌بار با او دیدار کرده‌ام، بنابراین همه‌چیز رو به جلو در حال پیشرفت است. من می‌دانم که آن‌ها آماده هستند و من می‌دانم این کاری هست که قرار است آن را انجام بدهم. هنگامی که این اتفاق رخ دهد، آن‌ها با بیشترین توانی که دارند به ساخت پروژه سرعت خواهند داد. من فکر می‌کنم که گادرد اکنون در حال کار روی فیلم است و پس از اینکه ساخت این فیلم به اتمام رسید و منتشر شد، من فکر می‌کنم که ساخت فیلم بعدی که در آن کیبل حضور دارد، آغاز خواهد شد.

Cable in Deadpool 2

در حال حاضر فیلم X-Force تاریخی برای اکران ندارد، اما انتظار می‌رود که این فیلم در تابستان سال ۲۰۱۹ یا تابستان سال ۲۰۲۰ اکران شود. پیش از اکران فیلم X-Force، فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ بوده است. رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده