نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

فیلمبرداری فیلم Deadpool 2 به پایان رسید

مراحل فیلمبرداری فیلم مورد انتظار Deadpool 2 به پایان رسیده و حالا قسمت دوم یکی از موفق‌ترین فیلم‌های کامیک بوکی وارد مرحله بعدی ساخت شده است.

به نظر می‌رسد که فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) هم از آن آثاری است که این روزها کم کم به پایان تولیدات خود نزدیک می‌شوند. رت ریس نویسنده فیلم ددپول 2 و همچنین قسمت اول فیلم Deadpool (ددپول) به تازگی در حساب کاربری رسمی خود در توییتر اعلام کرد که مورد انتظارترین اثر رایان رینولدز به طور رسمی مرحله فیلمبرداری اصلی خود را به پایان رسانده و وارد مرحله بعدی تولید شده است.

در حال حاضر همه طرفداران کمپانی مارول و فیلم‌های آن در تب و تاب تریلر جدید و البته ترسناک فیلم The New Mutants (جهش یافته‌های جدید) قرار داشته و برای اکران آن هیجان بسیار زیادی دارند. در همین حین هم از طرف رت ریس نویسنده این پروژه خبر رسیده که دنباله فیلم ددپول، دومین دنیای مردان ایکس کمپانی قرن بیستم فاکس که قرار است در سال ۲۰۱۸ اکران شود، به تازگی فیلمبرداری اصلی خود را به پایان رسانده است.

دیوید لیچ کارگردان دنباله فیلم ددپول، کار فیلمبرداری این اثر را در ماه ژوئن سال جاری آغاز کرد و در این حین سری هم به عمارت ایکس زد. آنها فیلمبرداری این پروژه را از همان زمان آغاز کرده و به طور مداوم کار کردند و بعد از چهار ماه این مرحله از تولید را به پایان رساندند. رایان رینولدز که در قسمت اول این فیلم بلاک باستر در سال ۲۰۱۶ به عنوان نقش اصلی حضور داشت و به طرز فوق‌العاده‌ای خوش درخشید، قرار است بار دیگر در این قسمت هم در کنار جاش برولین، زازی بیتز، مورنا باکرین، تی جی میلر، لزلی اوگامس، برایانا هیلدبرند، استفان کاپیساک، کارا سانی، جک کزی، کوتسونا شیئوری، جولیان دنیسون و ادی مارسن حضور داشته باشد. 

هنوز هیچ اطلاعاتی از فیلمنامه منتشر نشده و در حال حاضر جزئیات داستان این فیلم زیر غل و زنجیر قرار دارد. با این حال از آنجایی که زمان خیلی زیادی تا مراسم کریسمس و عید سال نو باقی نمانده است، به نظر نمی‌رسد که ما مجبور باشیم زمان زیادی را تا انتشار اولین تریلر و مشاهده بازگشت ددپول صبر کنیم. 

در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فیلم Deadpool 2 همچنان ادامه دارد و بسیار بعید است که به این زودی‌ها شاهد انتشار اولین تریلر رسمی این فیلم باشیم. با این حال، انتظار می‌رود که اواخر سال ۲۰۱۷ یا اوایل سال ۲۰۱۸ اولین تریلر این فیلم مورد انتظار منتشر شود. رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص و کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 مانند فیلم Deadpool (ددپول) بر عهده پاول ورنیک و رت ریس بوده است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده