نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۲

کارگردان و نویسنده فیلم X-Force انتخاب و معرفی شد

کمپانی فاکس قرن بیستم رسما کارگردان و نویسنده فیلم مورد انتظار ایکس‌-‌فورس (X-Force) را تایید و معرفی کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فاکس قرن بیستم کارگردان و نویسنده فیلم X-Force را انتخاب و رسما معرفی کرده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی فاکس قرن بیستم از استخدام درو گادرد برای نوشتن فیلمنامه و کارگردانی فیلم X-Force خبر داده است. تمرکز این فیلم قرار است روی نیروهای بلک اپس و یکی از میوتنت‌های مبارز باشد که از همتایان خود در مردان ایکس (X-Men) بسیار بی‌رحم‌تر است. ددلاین اضافه می‌کند که حضور رایان رینولدز در نقش ددپول و جاش برولین در نقش کیبل در این فیلم به عنوان شخصیت‌های اصلی فیلم و رهبران گروه X-Force تایید شده است.

Deadpool 2

با این حال، تاکنون حضور اعضای دیگر نیروهای ایکس-فورس در فیلم X-Force تایید نشده است. علاوه بر این، زازی بیتز نیز احتمالا برای بازی دوباره در نقش دومینو در این فیلم باز خواهد گشت، اما تاکنون صحبتی در رابطه با حضور این بازیگر در فیلم شنیده نشده است. حضور گادرد می‌تواند خبر خوبی برای طرفداران این مجموعه باشد. او در بین گزینه‌های محبوب طرفداران برای کارگردانی فیلم X-Force حضور داشت. همچنین گادرد آشنایی خوبی نیز با فیلم‌ها و سریال‌های ابرقهرمانی دارد. او در نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) کمک کرده است و همچنین به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در سریال Daredevil (دردویل) و سریال The Defenders (دیفندرز) حضور داشته است.

علاوه بر بازی، رینولدز به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم X-Force نیز حضور خواهد داشت. سیمون کینبرگ و لورن شولر دانر دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. انتظار می‌رود که گادرد به‌زودی کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را آغاز کند. با این حال، تاکنون تاریخی برای فیلم X-Force در نظر گرفته و اعلام نشده است، اما در تیرماه امسال، کمپانی فاکس قرن بیستم ۶ فیلم جدید و بدون عنوان دیگر را از دنیای کامیک مارول به تقویم اکران فیلم‌های آینده خود اضافه کرد. انتظار می‌رود فیلم X-Force در تابستان سال ۲۰۱۹ یا تابستان سال ۲۰۲۰ اکران شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده